så fungerar telepati

telepati

så fungerar telepati!
telepati, alla människor och djur har en telepatisk förmåga, många använder den, men förstår inte varför de reagerar på olika saker. jag fick hjälp av aliens, att se och dricka upp min astralkropp………..för det mesta arbetar jag med politiker via tv, kontakt sker direkt, och är oberoende på avstånd, även om det är på andra sidan jorden……för det mesta kliar de sig och kommer med en kommentar, eller hostar, varför de gör detta förstår de inte. det är helt enkelt min astral/ande, som kontaktar andra människors, astral/ande……..så människors andar reagerar på telepatiska medelande………men de är inte medvetna om varför. de reagerar på kontakt…………detta telepati går att träna upp, men det är en lång process. SÅ fungerar telepati! astral/ande= människors medvetande………………………visst talar medium med andar, men alla andar är telepatiska…..jag kan bara sända till levande människor, från andar och aliens, så kan jag även ta emot…..verkar som jag fått en blockering att ta emot medelanden från levande

4 thoughts on “så fungerar telepati

  1. Hej, kajmal! God fortsättning på nya året!

    Intressant läsning! Jag noter att du också skriver rätt flitigt på Facebook. Jag försöker att hänga med även där o vad du skriver.

    Men nu en fråga till dig om bloggartikeln ovan. Vad är i så fall poängen med att placera ett implantat snett bakom ditt ena öra, ifall nu telepati fungerar så här bra som du skriver, kajmal?

    Jag har alltid trott att implantatet fungerar antingen som en antenn eller som en sändare/mottagare. Men du skriver nu om telepati som att den tekniken fungerar på ALLA oavsett om de har implantat eller inte. Så varför har då en del implantat men inte alla?

  2. Vem vill veta var du befinner dig, kajmal? Är det Kamjal som vill ha koll på var du finns? Varflr kan hon inte sköta det på telepatisk väg? Dvs via den telepatiska kontaktvägen med dig förstå var du finns?

    Och varflr är det viktigt att veta VAR exakt du befinner dig? Det viktiga är väl att den telepatiska informationen till dig når fram. Och vid telepatisk kontakt spelar det väl ingen roll, om man inte vet var exakt mottagaren befinner sig? Den telepatiska informationen går ju fram ändå – eller?

Kommentera

