6 dimmensionen

6 dimmensionen
jag har skrivit om min gamla guid kamjal tidigare, hon är från framtiden..jag frågade henne för ett tag sedan, kommer jag att få åka ufo? ”nej” svarade hon.

får jag följa med i tidsflödet då? ”ja sa hon. , hade besök för två dar sedan, det var revolutiörerna som slåss mot de nya tidlagarna………jag berättade om kamjal, de frågade en massa. så gjorde de en koll på kamjal sa de……….jag avundas dej sa tjejen,………..kamjal är i 6 dimmensionen…………frågade ochså om mina sinnen,,,,,,du har 12 sinnen svarade hon…….hur många har du frågade jag? kommer inte ihåg om hon svarade 70 eller 80………………hon kallde mej samlaren………jag samlade på mäniskor. (deras medvetande) själv kallar hon sej för ”omvandlaren” hon omvandlar b.l.a. människokroppar

2 thoughts on “6 dimmensionen

  1. Spännande, kajmal! Hur skulle du vilja definiera femte och sjätte dimensionerna. Vad kan de båda dimensionerna göra och åstadkomma? Ge några exempel.

    Förresten: GOTT NYTT ÅR 2016 vill jag önska dig! (Lite tråkigt dock att det inte blir någon ufo-färd för ditt vidkommande. Jag hade sett fram emot en bok, i vilken du berättade om dina upplevelser som ufo-resenär. Men det sket sig som han sa som råkde drabbas av diarré. Har du någon aning om varför Kamjal inte tänker dig få åka ufo?)

Kommentera

