nordic aliens mina vänner

hej lite information om nordiska aliens,.mina kontakter. jag tror de åkt hem efter 14 års kontakter, tjejen sa ” var rädd om dej”, en månad sedan, jag har inte hört från paret.sedan dess. försöker kontakta andra nordiska, tidigare sade mannen att de hade skepp i jonosfären. frågade tjejen i höst. kommer ni att ta offciell kontakt med jorden .. hon svarade, ”förmodligen aldrig” och lite privatliv, jag bor ensam med mina husdjur. under ett besök av tjejen, så frågade jag om jag kunde använda dem, paret i mitt eget liv. ”Ja”, svarade hon och skrattade gott, så sedan dess kliar min vänstra ögonbryn, när någon använder min kontakt med dem. de har varit som väktare för mig medan de var här, ibland har deras skepp, de har ett var. farit som slingrande ormar på himlen, som om de lekte följa jhon.

Kommentera

