kamjal min guid en reptil

kamjal sa bara för en månad sedan detta ”our love” ”jag varnar dig ” ”jag varnar dig” ”jag är reptil” kan du anta mänsklig form frågade jag, ”ja” svarade hon, detta har hon hon hållit hemligt så länge jag känt henne, har bara sett henne i klara drömmar, och fysiskt som en ljus skepnad i huset som en 1.70 lång blond tjej i lång vit klänning, detta får du inte säga sa hon……nu har jag skrivit ner det i alla fall…………………….kusligt kamjal och jag påminner mer och mer om Lacarta filen
genom alla år så har kamjal inte visat sitt ansikte! jag har bara sett henne bakifrån, och från brösthöjd och neråt

http://www.ditrianum.org/en/articles/extraterrestrials/0002.htm

One thought on “kamjal min guid en reptil

  1. Men om Kamjal är en reptilvarelse, bör du inte undvika henne då? Jag misstänker att det kan vara farligt att ha nära kontakt just med en reptilvarelse. Var på din vakt, kajmal, så att hon inte lurar dig in i fördärvet. Kanske var det Kamjal som låste dig ute nu under julhelgen? Eller varför tror du att dörren gick i baklås?

Kommentera

