Brezneivs arvtagare

höll på med ryska politiker långt tidigare än amerikanska. när ett gäng ryssar stod på parad under brezneivs begravning, spekulerade världen över vilken som skulle ta över ledningen i ryssland, jag synade noga de höga politiker som stod uppradade på balkongen i kreml…..så såg jag han.kände direkt att han var ledaren, när jag konstaterade det, så slängde han en spottloska över balkongräcket………mycket riktigt, efter begravningen tog han över. kommer inte ihåg hans namn.
så höll jag på mycket med gorbatjof och reagan, sen blev det amerikaner tills nu, när jag arbetar med putin

One thought on “Brezneivs arvtagare

  1. Bra att du har tagit dig an Putin, kajmal! Tror du att du lyckas påverka honom eller han klarar av att avskärma sig från dig? Lyckas du ”tämja” Putin, kan den geopolitiska oron i östra Europa reduceras, till glädje för oss alla.

Kommentera

