dålig svenska

har fått mycken kritik på olika forum ,hur jag skriver, jag beskriver saker så kortfattad som möjligt, därför att läsaren ska tvingas tänka efter, för att förstå innebörden av vad jag skriver, de säger att jag skriver dålig svenska. jag vill säga att det kräver viss mått av intelligens för att läsa mina texter. i en recension av min bok, beskrivs detta som ”snedvriden poesi” nu är det kosmiska medvetandet lättföreståeligt om man är mitt inne i detta, så är man kvar i det kollektiva mänskliga medvetandet, så behöver man nog tänka efter om man ska förstå innebörden av mina texter.

4 thoughts on “dålig svenska

  1. Hej, kajmal! Jag har inte varit här på länge. Men när jag nu äntligen är här, ser jag att du inte publicerat något nytt blogginlägg sedan 1 maj.

    Jag hoppas att allt är väl med dig. Vad beror det här långa blogguppehållet på? Har du gått in i en period med ökade kontakter med din andliga värld och de andliga entiteter som befolkar den? Eller har folk här i vår egen fysiska värld varit elaka mot dig, så att du har tappat lusten att skriva?

    Att du skriver väldigt kortfattat, så att dina texter blir svåra att begripa, är tyvärr ett ”öde” du delar med många andra andevärldstroende.

    Som du kanske minns, kajmal, ser jag ett starkt kausalt samband MELLAN dyslexi, dyskalkyli (ja språkliga ”problem” av alla de slag som dina texter visar prov på) OCH upplevelser av andliga världar/”verkligheter”, vilka så att säga existerar parallellt med vår vanliga och välbekanta fysiska verklighet/värld.

    Det finns en rad psykoaktiva droger som också tillåter insyn i dessa alternativa ”verkligheter”. Dvs även med olika hallucinogena drogers hjälp kan man skåda in i allehanda andevärldar. Och det verkar som att varje individ skådar in i en andevärld som är unik för just honom eller henne.

    Min fråga till dig, kajmal, blir därför: Hur ser du på detta att varje andevärld tycks vara unik för den enskilda individen? Dvs – som ett exempel – det är bara du som har kontakt med Kamjal, Palien och dina andra andevänner. Andra med liknande upplevelser har kontakter med sina speciella/unika andevänner.

    Alltså: Om varje enskild människas andeupplevelser är sanna och riktiga, då måste det ju vimla av aliens och andra andeväsen som kontaktar jordemänniskorna. Varför är intresset i universum så stort för just oss jordbor, tror du? Det verkar ju som att jordklotet är som T-Centralen i Stockholms tunnelbana, dvs alla ”vägar” i universum leder uppenbarligen till (och förbi) jordklotet. Tycker du att det är rimligt, kajmal? Om du svarar ja, på den frågan, hur vill du då förklara den här ”jordklotet som ett slags T-Centralen”-teori?

    Avslutningsvis: Hoppas som sagt att du mår bra, kajmal. Vill önska dig en skön sommar!

    MVH // Din bloggföljare Buster Bullskit (ja, DU vet ju vad jag egentligen heter, men här på webben väljer jag att kalla mig för Buster Bullskit, ty då kan mina ovänner ej ringa till SKV:s folkbokföring och efterfråga min adress och andra uppgifter om mig).

    • jag föreslår att du läser boken tidkrigarna, 1 och 2
      det svarar på många frågor du ställer om olika andliga kontakter
      annars är det mycken intensiva kontakter nu, men jag har väljt att inte skriva ner det…….kanske senare
      . trevlig sommar

Kommentera

