hasselblad månkameror

http://www.dn.se/nyheter/varlden/mankamera-saldes-for-miljoner/

var med i en reklamfilm i början på 80-talet, var hemma på semester vid sommarstugan uppöver ån. jag går och spankulerar efter åstranden, när en bil stannar på andra sidan ån. en karl kommer ut ur bilen, viftar med händerna och ropar. jag vadar över ån, och frågar vad han ville. det var två män i bilen. de körde runt hela sverige för en reklamfilm för hasselblads kameror. som skulle visas i utlandet. de sa att det var vackert, och saknade en film med en fiskare. så jag gick över igen och hämtade flugspöet, de höll på ett tag med att sätta upp grejer. så kastade jag och de zomade in när flugan landade. de ville jag skulle sätta fast flugan i botten . så att det syntes som jag hade nåt på. men de vägrade jag……fick en penna och en nyckelring med hasselblads namn på för besväret.
en av sakerna jag använde mentalt, när jag sände ut tankar för att få och fick kontakt med utomjordingar.

jag placerade helt enkelt min tanke på månen. om man läser om PSI-spåret förstår man hur det går till.

http://www.nilsolof.se/psitrack.htm

citat från min bok………….Kontakt med utomjordingarna
Efter många års försök att få kontakt med dem, genom att jag när jag lagt mig för natten säga/tänka telepatiskt att jag kan hjälpa dem, om de kontaktar mig. Så en eftermiddag när jag ligger i sängen och vilar, tittar jag ut genom fönstret, och ser en ljus stjärna bakom björken, som står utanför fönstret, men så börjar den uppföra sej märkligt, den far upp, ner, och åt sidorna, när jag ser den genom grenverket på björken. De försöker väcka uppmärksamhet. De har tagit kontakt. Det är början på en lång rad händelser, och observationer

4 thoughts on “hasselblad månkameror

  1. 1) Varför vägrade du att göra som Hasselblad-folket ville att du skulle göra?

    2) Hur menar du att du kan hjälpa utomjordingarna? Vad är det som de vill få hjälp med?

Kommentera

