kontakt med en död vän

en vän ”stefan” dog för ett tag sedan.  försökte få kontakt med han nån dag efteråt.  sände medelande ut i mediarymden.  han svarade.  ”vem är det”  karlegon svarade jag . kommer inte ihåg allt, men ska försöka återge samtalet.   var är du frågade jag.  ”jag sitter” svarade han.  sitt var då frågade jag.  ”hos jesus” svarade han. så säger han. ”det är ganska bra här”  så säger han.”  jag dog i Lycksele”  vet inte om det stämmer.  så frågade han ”vad blev du i det militära”  jag svarade, det var som han ville förvissa sej om att det var jag han pratade med.  ”du har det bra” säger han.  så frågar han. ”vet du var stövlän ä”  nej svarar jag, du har dem väl hemma. ”då ske jag fära och hämt dom”  svarar han.  så pratar vi lite till, minns inte vad vi sa . men sen tar jag farväl, och avbryter kontakten.

kommer ihåg lite till.  tänker du återföddas frågar jag. han svarar. ”jag har funderat på de”

8 thoughts on “kontakt med en död vän

  1. Hej.

    Jag är helt fascinerad av det du skriver om. Är med om liknande saker och redan sedan jag var barn. Har precis förlorat min bästa vän och fick kontakt med henne. Ska iväg och titta på hennes döda kropp idag. Men efter den här kontakten med henne så är min sorg totalt borta. Har mer än saknad för att jag inte har henne här fysiskt. Kan du ge mig tips på hur jag kan få upp den här telepatiska telefonkontakten lättare? Har fått det genom sömn som fortsatt i vaket tillstånd men skulle vilja kunna göra det utan att behöva sova innan.

    Mvh Damien A Osmund

  2. Är det några speciella tv-program eller tv-kanaler som tv-apparaten ska vara inställd på? Typ engelskspråkiga program? Eller är det ”myrornas krig” som gäller, dvs en kanal som inte sänder alls för tillfället?

  3. Jag läste nyss din kommentar på UFO-Sveriges forum om andliga visioner vs upplevelser i den fysiska verkligheten. Detta med tanke på det som Ante Jonsson var med om på 1980-talet.

    När jag läste om Ante och senare om Gösta ”Pollenkungen” Carlsson, slog det mig att du också, kajmal, haft liknande upplevelser som de båda.

    Tror du det kan röra sig om visioner för er alla tre?

    Gösta är väl död. Men lever Ante ännu? Vet du något om det, kajmal? Men oavsett om de är döda eller fortfarande lever, så undrar jag om du har någon telepatisk (eller annan) kontakt med dem som du har med denne ”Stefan”, om vilken du skriver i detta blogginlägg?

    Brukar du ha kontakt med de döda, kajmal? Till exempel mor och far? Såvitt jag kan minnas, har du inte berättat om dina mediala gåvor. Därför ber jag dig nu att berätta lite därom. Helst mer än en enda mening.

    • jag har pratat med min mor och en del andra, men undviker i regel att ta kontakt med döda. håller mej till dom främmande andarna. gösta är död men ante har jag haft en del kontakt med,
      jag har många visioner, men en sak är fast , fysisk kontakt med varelser 6 gånger

  4. Du skiver att du i regel inte tar kontakt med döda. Vad var det som gjorde att du tog kontakt med ”stefan”. Hade dina föräldrar mediala gåvor eller annan släkt? Har dina barn mediala gåvor?

Kommentera

