budskap reptiler

pratade som vanligt i går kväll med mina vänner.

de sa vi har ett budskap  det är från ehart, vi pratade på, det var svårt att höra, och få reda på vad det var för budskap så hördes en annan röst lite närmare och på andra sidan rummet  en sa först  frågade mej  ”har du händer och fötter”  javisst sa jag jag är ju människa.  så sa den andra rösten.  ”det är hav”  ja ha svarade jag och antog att de kom från haven på jorden.  ”jag har svans”  sa den.  är du en reptil frågade jag . ” du som sa det” sa den

kan vi ha barn frågade jag,  ”ja” sa den.     ”är du intresserad sa den”  så jag förklarade att jag undrade om vi var så genetiskt besläktade att det skulle gå.  vill ni ha hjälp frågade jag .   ”kan du manipulera” frågade den.  ja svarade jag.  ”kan du ge ett exempel ” frågade den.  så jag berättade några exempel.  ”historiskt ochså” frågade den . ja sa jag. ”vi tar kontakt” sa den. så blev det tyst

det sas mera under samtalet men jag skriver ner det jag minns, mest för egen skull, för att ha det kvar……..vad jag förstår så var de reptiler från världshaven, och skulle ta kontakt senare

kommer  ihåg . ”den frågade ” har du haft kontakter”  ja svarade jag.  har träffat på några fysiskt.  frrågade.  ärdu snygg.  ”inte särskilt ” svarade den.  mer som sades men jag kommer inte ihåg allt

 

3 thoughts on “budskap reptiler

Kommentera

