hjärntvätt

kamjal min guid sen många år. har bara sett henne bakifrån , eller nedåt lutat över mina fötter eller hennes bröst..så för nån vecka sedan får jag en bild av hennes ögon inne i huvudet……….”its done” säger hon senare. vad än jag tänker på ur det förflutna eller när jag ser på teve, så strycker jag bara mej över huvudet eller pannan. med bilden av hennes ögon inombords,  det rensar skallen fullkomligt , och jag är ren inne i huvudet. vad än för bilder ur det förflutna eller tankar som jag vill ha bort fungerar det.  jag frågar henne vad det betyder.  ”du får se karl egon”  säger hon. jag känner mej verkligen fri i anden och tanken.

får se vad det innebär för framtiden.

jag kan hjärntvätta mej själv helt enkelt

One thought on “hjärntvätt

  1. Men inte ska du väl kalla denna härliga känsla/upplevelse för ”hjärntvätt”? För mig är ordet ”hjärntvätt” negativt laddat. Vad du beskriver är ju något positivt.

    FDETDA: Varför talar dina andevänner engelska? De bör väl lätt som en plätt kunna lära sig svenska, och du är ju ingen hejare på engelska?

Kommentera

