Popul Vhu blodprov närkontakt

http://www.criscenzo.com/jaguarsun/popolvuh.html

muntliga berättelser från maya folket

satt och tittade på ancient aliens på history channel  i natt

det var om maya-folket

utomjordingarna tog blodprov på människorna,  därför offrade maya människor.de trodde ”gudarna ville ha blod,   jag frågade mina vänner på andra sidan dimmensionsporten,    ” ja”  svarade de. det var för att  ”gudarna” tog blodprover

jag frågar är min dimmensionsport en stargate,  de svarar  ”det kan man säga” !

jag frågar vad är det här för grad av kontakt,   hon svarar,   ” få se  fjärde tror jag

http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4rkontakt

ett annat stjärnsystem frågar jag         ”ja ” svarar hon

jag frågar var sker den första kontakten?   sydamerika eller här,  hon svarar,  ”vi får se”

en annan röst säger, ”karl egon   är du nöjd”  ja svarar jag,  så säger hon,  ”då drar vi oss tillbaka

detta var mina samtal i natt !

14 thoughts on “Popul Vhu blodprov närkontakt

  1. Vilka olika grader av kontakter finns det? Är det de kontaktnivåer som redovisas i din Wikipedialänk?

    Vad menas med att din kontakt med dina alienvänner är den ”fjärde”? (Du skriver så här: ”jag frågar vad är det här för grad av kontakt, hon svarar, ” få se fjärde tror jag.”) Betyder det att du snart kommer att bli bortförd från din nuvarande jordiska bostad för att få följa med dina alienvänner till deras hemplanet?

    Du blev ju lurad av dina alienvänner i höstas. Har de förklarat för dig varför de ljög för dig den gången?

    Har de ljugit för dig även tidigare?

    Hur kan du hysa förtroende för dem, när de ljuger för dig och inte kommer och hämtar dig som de har lovat?

  2. Men i höstas fick du ju en ungefärlig tidpunkt. Du var informerad, om jag nu minns rätt, att du skulle bege dig, med bilen, till en plats, som dina alienvänner skulle meddela dig och där du skulle bli upphämtad.

    Men oavsett om jag minns rätt eller fel nu, kvarstår faktum, att allt rann ut i sanden.

    Är inte det att lura dig och behandla dig som en påse skit?

    Vad är det för ny tidsangivelse som du nu anser dig ha fått? Varför har du anledning att tro, att det blir annorlunda denna gång? Jfr för övrigt alla de som har förutsagt Jesus’ återkomst hit till jorden. De personerna har ju haft fel 100 procent av gångerna. Hur vill du och de andra definiera vad det innebär att bli lurad och förd bakom ljuset.

    Lurad blir man av 1) hjärnspöken och 2) elaka människor. Vad talar för, i ditt fall, att det inte handlar om något liknande?

  3. Nej, inte i exakt bemärkelse i betydelsen dag och klockslag. Men du var ju i höstas helt inställd på att något spännande skulle hända, för ditt vidkommande, inom några veckor. Och du var beredd att lämna din bostad närhelst ”startsignalen” kom.

    Kan man inte kalla det för löften eller utfästelser från dina alienvänners sida? De måste ju för övrigt ha kunnat läsa dina tankar, om det nu var så, att du hade missuppfattat dem.

    Ändå gjorde de inget för att korrigera dig i din missuppfattning. Är det snällt agerat av dem, tycker du?

    Jag skulle kalla det för skitstövelbeteende från dina alienvänners sida. Men du är alltid så snäll och överseende. Du ”tar det med ro”.

    Det är förvisso bra att du inte brusar upp mot dem. Men är det bra för dig att ha sådana opålitliga vänner, kajmal? Hittills har de ju knappt gjort något annat än lurat och bluffat dig. De kommer och går lite som de vill utan att berätta för dig att de ska lämna dig eller varför de måste lämna dig. Än mindre berättar de för dig, när de kan väntas återkomma till dig.

    Som jag ser det är dina alienvänner, inklusive Kamjal, ouppfostrade, bortskäma och oartiga mot dig. Om något så blir du ju utnyttjad av dem.

    Varför ställer du upp på de umgängesvillkoren, dvs att du inte har nånting att säga till om (utan du ska gå och vänta på dem att de ska behaga dyka upp och ge dig ny information)?. Det påminner inte så lite om vänskap à la ”Ring inte mig, utan jag ringer dig”. Den sortens vänskap fungerar ju inte här nere i den jordiska jämmerdalen. Varför skulle den sortens vänskap då fungera bättre på interplanetarisk nivå?

    Nu handlar det väl inte om att de tigger pengar av dig, kajmal, men i övrigt har det som du är med om stora likheter med sol-och-vår-aktivitet i mina ögon.

    De här kvinnliga alienvännerna dyker upp ibland och eggar dig sexuellt, men om jag har förstått saken rätt, så stannar det vid utmanande poser och beteenden från deras sida gentemot dig.

    Precis som vanliga jordiska sol-och-vårare lovar de offret (= dig, kajmal) guld och gröna skogar. Jfr med det gamla vanliga kristna tugget om att den som mår dåligt här på jorden trots allt måste försöka härda ut, ty det kommer att bli helt annorlunda i Himmelriket, allt under förutsättning förstås att de olyckliga och fattiga under sin utmätta tid här på jorden tillbedjer sin gudom och gärna också skänker tionde till prästerskapet/kyrkan. Man får absolut inte svikta i sin tro på dessa andeväsens existens, ty då kommer det att gå en illa.

    Händer det då aldrig att du någon gång sviktar i din tro på dem, kajmal? Och tänker tankar av typen: ”Äsch, det där kan inte vara annat än inbillning eller s k hjärnspöken?”

  4. Du är alldeles för snäll mot dina alienvänner. Säg mig, varför är det så viktigt för dig, att allt det där du skriver om är på riktigt?

    Skulle din livskvalitet bli sämre, menar du, om du valde att se allt det du är med om som hallucinationer och delusioner, åstadkomna av din hjärna?

    En metafor i sammanhanget: Tänk dig att någon köper en Picassotavla i tron att den är äkta. Priset är 1 miljon kr. Och att ägaren njuter av att titta på denna tavla varje dag där den hänger i hans hem på en av väggarna. Men så en dag visar det sig att samma tavla är en förfalskning. Värde 1.000 kr. Även om så vore fallet, måste det innebära att ägaren inte längre an njuta av tavlan lika mycket som innan det avslöjades, att den var en förfalskning?

    Förstår du min liknelse, kajmal? Dvs skulle det inte vara lika spännande för dig med dina alienkontakter, ifall du visste att det inte var på riktigt?

    Jag för min del tycker att du skulle kunna umgås mer avslappnat med dem, om du visste att dina alienkontakter inte fanns på riktigt. Bland annat skulle du då slippa att bli lurad av dem och det skulle inte spela någon roll att du av dem blir behandlad så oförskämt, ohövligt och elakt.

    I stället skulle du kunna se det hela som en form av rollspel, i vilket du spelar med – ungefär som det finns folk som leker medeltida riddare med tornerspel etc på Gotland varje sommar under någon vecka – väl medveten om att allt är på låtsas.

    Alltså: Varför är det så viktigt för dig att allting måste vara på riktigt? Faller din världsbild samman, om det inte är på riktigt?

    Apropå ingenting. Jag har lärt känna dig som kajmal här på internet. Men här på bloggen kallar du dig för Kamjal. Vad beror det namnbytet på?

  5. Men är det inte ledsamt, åtminstone ibland, att inte bli trodd? På UFO-Sveriges diskussionsforum har det väl aldrig funnits någon som har stöttat dig, när du har torgfört dina tankar och upplevelser där?

    Blir du trodd på de andra forumen du skriver på?

    Finns det någon över huvud taget som har sagt, att jag tror på dig till 100 procent?

    Hur ser din läkare och distriktssköterska på dina upplevelser? Jag misstänker att inte heller de tror, att dina upplevelser är på riktigt.

    Hur ser du själv på detta resonemang: 1) Du har diagnosen schizofreni (om jag har förstått saken rätt). 2) Till den diagnosen hör just hallucinationer och delusioner av det slag som du har berättat om. 3) Dessa hallucinationer och delusioner kan vara väldigt realistiska (understundom till och med hyperrealistiska, dvs upplevas som mer verkliga än vanliga, normala upplevelser är). 4) Med detta i åtanke (= det som jag påstår i pkt 1-.3), varför skulle då inte den förklaringen kunna vara den rätta (att det handlar om hallucinationer och delusioner)?

    Du är ju näppeligen den ende här i världen med diagnosen schizofreni. Sjukdomen är väl numera tämligen väl kartlagd, åtminstone vad gäller olika symtom.

    Om du har rätt, kajmal, att dina upplevelser är på riktigt, bör väl i så fall både du och andra med diagnosen schizofreni vara grovt felbehandlade av sjukvården, eftersom läkarna skriver ut medicin till er, som förhoppningsvis ska minska på hallucinationerna och delusionerna.

    Jag hoppas verkligen att du inte slarvar med din medicinering, kajmal. Du är alldeles för snäll och godtrogen som förlitar dig så mycket på dina alienvänner som du gör.

    Säg mig, har dina alienvänner någon gång haft synpunkter på din medicinering? Kanske bett/uppmanat dig att sluta upp att ta medicinen?

    Om så har varit fallet, ber jag dig, kajmal, att inte lyda dina alienvänner. De är INTE att lita på. Inte det minsta. Mitt intryck är att de bara driver med dig. Med tanke på hur de genom åren har betett sig mot dig, skulle jag vilja kalla dem för falska vänner.

    Om jag hade varit i dina kläder, skulle jag ha bett dem att dra åt helvete.

    Men det är du, kajmal, uppenbarligen alldeles för snäll för att göra.

    • jag frågade kamjal en gång. hur ska jag göra för att bli kvitt medecinens verkningar. hon svarade ”du har anden” med det menas man kan medecinera den fysika kroppen, men inte anden i sej, tyker det var bra svar.
      så frågade jag henne en gång vad fel jag hade. hon svarade, ”du är en dubbelnatur”

      det är då och då som troende skriver till mej och ber om råd

    • själv tänker jag på en dubbelnatur. en person som både vill gå i skogen och fiska, och vara astrounat
      vad kamjal menar tror jag är att jag kan använda både min fysiska och andliga kropp

  6. Huvudet på spiken, kajmal. Nog är det så, att vi alla har olika personlighetssidor att visa upp för omvärlden. Vårt jag är inte heltigenom statiskt utan kan påverkas av den omgivande miljön. Jfr omdömet om seriefiguren Fantomen: ”Han är snäll mot de goda men visar de elaka ingen pardon.”

    Det står helt klart att du har mycket sällskap av dessa alienvänner. För dig är de verkliga, förstår jag. Medan de för mig snarare påminner om Alfons Åbergs låtsaskompis Hemlige Mållgan.

    Så länge de inte lurar dig vad gäller medicineringen eller lurar ifrån dig pengar på poänglösa projekt, verkar det positiva väga över för ditt vidkommande, kajmal, iaf utifrån hur jag ser på saken. Jag önskar verkligen att du ska må bra och trivas med dina alienvänner.

    En undran bara: Var det Kamjal & Co som låg bakom utgivningen av din bok? Eller var det du själv som kom på idén att skriva och ge ut en bok om dina upplevelser och erfarenheter?

Kommentera

