kontakt igen med parallellvärden

det har varit tyst några veckor, men i kväll pratade vi igen……..kamjal min guid sa för många år sedan när jag satt och läste ufo-sidor på datorn.  ”vi behöver inga skepp”  nej det är sant förstår jag, från en annan dimmension färdas man hit som ande.

jag pratade om de ljussken jag sett på himmelen.  ”det är inte vi” sa en tjej.    nu vet jag att de som jag pratar med är aliens, men i sin värld. de vill komma ikontakt med tekniska civilationer i vår värld, för en öppning i dimmensionsväggen, för att färdas hit fysiskt. jag frågar finns det ”infödingar” i er värld. ” ja ” svarar de. de   kallade dem acien nånting förstod inte riktigt ordet

i höstas så frågade jag dem, om de hade kontakt med andra människor .   ”ja”  svarade en man,,,en person vid kaspiska havet, och en i argentina

ja frågar dem. har ni kontakt med inföddingarna.  ”ja” svarde en tjej.

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/din-tvilling-kan-finnas-i-en-parallell-varld/

la in den är länken på ett forum ikväll.  då blev de intresserade och började tala, de är intresserad av allt som kan vara för en möjlig öppning

2 thoughts on “kontakt igen med parallellvärden

  1. 1) Menar du att som andevarelser kan dina alienvänner färdas vart som helst med tankens hjälp? Eller hur kommer de hit som andevarelser? Kommer dessa från ett annat universum?

    2) Vilka är då de utomjordingar som du anser besöker oss med egna rymdfarkoster? Kommer de från vårt eget universum?

    3) Har du träffat din tvilling, som kanske lever i ett annat universum?

Kommentera

