M.I.B. men in black

http://ovni-expert.com/2013/08/13/sondage-sur-les-hommes-en-noirs-mib/

en ufolog och vän från kanada har skrivit denna artikel,  den är på franska.

mitt möte

det jag inte har sagt tidigare, var att min guid var med i bilen. hon sa”stanna inte”   aldrig svarade jag

jag försökte berätta senare för vänner om händelsen, men kunde inte förän efter flera år

jag bara stakade mej och började gråta

jag frågade min guid långt senare vad det var för varelse.  hon sa,  de är onda, de finns över hela universium.  hon sa namnet på dem . men det minns jag inte längre.  de har kommit till jorden för att förbli gömda när vi träder in i fjärde dimmensionen, och verka i det dolda.

här mitt klipp där jag har en teori , att m.i.b.  men in black, kommer från atlantis

7 thoughts on “M.I.B. men in black

  1. Du skriver: ”…de har kommit till jorden för att förbli gömda när vi träder in i fjärde dimmensionen, och verka i det dolda.”

    Varför har de då inte hämnats på dig, om de är onda? Du har ju kört över en av dem, kanske rent av dödat hen. Hur kan sånt få ske ostraffat, om de är onda?

    Bör inte onda varelser vara hämndlystna? I din tappning synes de vara fromma som lamm. De reagerar ju inte ens när du kör över en av dem. Hur går det ihop?

    • vet inte så mycket om dem. den jag körde på kanske var här halvfysiskt, fast hur kunde han slå till i bilen, jag höll utmycket så han måste ha slagit till den med vilja

    • från min bok: Dröm
      Jag ser en svart människoliknande skugga komma ned-ifrån stora vägen upp mot sommarhuset. Då kommer två ljusa varelser, en man och en kvinna, samma som jag sett i hallen nere i byn, från boningshuset och skyndar sig mot sommarhuset, som om de skulle mötas där. Jag vaknar och är rädd, ser ut genom fönstret men ser ingenting. (10)

      Upplevelser
      Det är kväll och mörkt. Jag har suttit och tittat på TV. Jag är på väg ut i köket när jag känner att det är någonting utanför ytterdörren. Nackhåren reser sig, hela ryggen knottrar sig. – Du kommer inte in, säger jag och går försiktigt mot ytterdörren och tänder brolampan. Jag går in i köket och sätter mig vid bordet. Jag väntar länge men allt är lugnt så jag går och lägger mig. Jag vet inte vad det var för någonting

  2. Men varför ringde du inte efter hjälp, när du förnam minst en ond varelse utanför din ytterdörr?

    När du valde att gå till köket, förlorade du väl möjligheten att hålla koll på ytterdörren? Varför ville du inte hålla kolla på den? Hur tänkte du där?

    Vore jag som du, skulle jag köpa små pinglor/klockor med kläpp och fästa på dörrar och fönster inklusive skorstensluckorna och ventilationsluckor, så att du kan höra när oönskade varelser är på väg att ta sig in i din bostad.

    Hur vågar du sova om nätterna? Då när du sover har du väl ingen möjlighet att höra dem komma, än mindre försvara dig mot dem? Jag tycker det här låter kusligt. Är du inte mörkrädd?

  3. Hur kan man försvara sig mot dessa onda varelser? Hjälper det att göra korstecknet, stänka vigvatten på dem? Går de att döda med en gevärskula eller hagelbössesvärm?

Kommentera

