ryske tsarens arvinge

träffade en finsk man när jag låg inne.  han följde mej hem oh bodde oss mej nån vecka. vet inte om hans historia är sann.men har träffat en poliskommisarie och polisman som kände till han.  han var från ryska delen av karelen. hans farmor och farfar bodde nära ryska gränsen. på andra sidan gränsen , hade tsaren sitt sommarpalats, hans farmor arbetade vid sommarpalatset, och blev med barn med tsaren, så han skulle härstamma från ryske tsaren.enligt han, så bodde han i samma hus som säpo var installerad’ och hade ständig övervakning  av ryska agenter.

han såg ett ufo när han var barn, och fick en brännskada på bröstet. han sa han skulle skriva en bok om det senare i livet.

han hade ett ärende till ryssland, nånting med den ryska maffian.  han grät som ett barn när jag körde honom till flyget.

fick senare ett konstigt samtal från finland. han ringde till några vänner, som stoppade mej en dag när jag körde förbi. han var i telefonen………en främmande röst sa hans namn flera gånger, när jag till slut sa mitt namn, fick jag prata med honom.  jag frågade hur det var.  inte så bra svarade han. oh frågade efter pengar,  tror det var ryska maffian som försökte pressa ut pengar genom honom. det blev inget mer sagt utan jag avslutade samtalet.

några veckor senare försökte jag ringa hans före detta fru.  men hon var borta ur registren

till saken hör att innan han reste så skrev han ett dokument som två vänner bevittnade.där står att jag har alla rättigheter till hans tillgångar i sverige, där var 100 000 som han väntade från pensionen i finland oh en tre rumslägenhet på lidingö. det var som han väntade det värsta innan han reste. han hade bra kontakter i estland med polisen

det var han och jag som ringde upp säpo kvällen innan anna lindh mördades. jag anade att nåt skulle hända henne , men vi fick inte prata me nån på säpo förutom växeln

2 thoughts on “ryske tsarens arvinge

  1. Vad tror du kan ha hänt honom/tsarättlingen? Torterad till döds? Har du inte fått kontakt med hans ande? Du brukar ju ha lätt att få kontakt med andeväsen. Är det skillnad på andeväsen och andeväsen, så att det mest är levande (?) utomjordiska andar du etablerar kontakt med?

    Har du aldrig mött spöken/andeväsen med jordiskt ursprung, kajmal?

Kommentera

