annunaki gud

lägger in det här klippet igen, det har hänt saker.

 

hörde röster av en man och kvinna i somras uppifrån. de sa ” vi har skapat dej”

i går kväll när jag satt och tittade på tv,   så hör jag från andra sidan dimmensionsporten  .   en mäktig röst, en kvinnlig,  den frågade.  ”hör du”     ja sa jag förstås.   så efter ett tag sa hon.   ”jag är gud”    jag blev lite förvirrad, och tänkte , jaså gud är en kvinna……så hördes igen efter ett tag.  ”otroligt”……………..nu senare förstår jag.  det var en annunaki, hon var förvånad att jag kunde höra dem

2 thoughts on “annunaki gud

Kommentera

