tre kristaller

hade legat i min säng en kort stund igår kväll.   tänkte på visjon norge som jag nyss sett.  tänkte för mej själv, den predikanten var nog salig.       då får jag en syn inne i mitt huvud.    jag ser tre stora genomskinnliga kristaller i en triangel.   med lyster om var och en av dem.   hajade till lite och funderade vad jag sett……så ser jag igen nåt som ett finger med någonting.   funderar igen vad det är för syner som kommer.  då hör jag en röst  ”det är en ring”  så kommer kort stund efteråt en syn av en ring på ett finger,  det var två rader av små mörkblå  avlånga stenar, (antar jag att det var)     tänker ännu mera. så säger rösten. ”vill du ha den”   visst för all del svarar jag.  men tänker vidare på olika varitioner , av vad ringen har för symbol i sej

så kommer jag på .   de stora kristallerna var en kristallport,  och med ringen kunde man inträda genom porten.   ”kontakt”  säger en röst.

nu när jag sitter här på morronen, så frågar jag uti luften.  får jag skriva om det.    ”om du vill”   svarar en röst.

så jag skriver ner det, mest för att jag ska komma ihåg det själv.

2 thoughts on “tre kristaller

  1. Vad är en kristallport? Var finns sådana? Vad är det som gör ringen så magisk, att den kan användas för att liksom kunna ta sig igenom en kristallport?

    Hur många kristallportar finns det? Finns det någon nära där du bor, kajmal?

    Vad är tjusningen med att titta på och lyssna till predikanterna i Vision Norge?

Kommentera

