pinglan min nya guid

pinglan har kommit,  hon är min nye guid  , hon är 17 år   och kallar sej ulla……kamjal säger love i bakgrunden då och då.  ulla  hon bor i utrymmet eller vad det är bakom dimmensionsporten……….det var hon som skyndade sej fram och ville jag skulle skriva ande, som jag beskrev i min förra blogg

hon är verkligen pigg och käck.

hon sa för nån kväll sen  ”du har en kanal”   efter lite dividerande så förstod jag att hon menade en  musikkanal på tven

så jag slog på den………”jag vill ligga ” sa hon,   lägg dej på soffan sa jag,  så gick jag och lade mej i sängen.

det var nån hip hop kanal . gillar du de frågar jag   ”ja ” sa hon……..

så vi pratar då och då ……..får se hur det blir

7 thoughts on “pinglan min nya guid

  1. Och i dag är den 15 november, då något stort skulle hända.

    Tror du det kan vara Ullas ankomst som avsågs, kajmal?

    Då blir det nog ingen resa ut i rymden för din del. Utan du får nöja dig med Ulla, vilket ju inte är det sämsta, eftersom hon är både pigg och käck.

    Jag har funderat från och till nu under dagen hur jag skulle veta om du var kvar här på jorden eller hade blivit ersatt av en klonad kajmal-kopia efter den 15:e. Men nu är jag övertygad om att det inte blir någon rymdfärd för din del. Skönt, ty då blir det väl en fortsättning på bloggen och ditt bloggande?

    Apropå ingenting: Behöver du laga mat till Ulla? Kissar och bajsar hon som vi jordbor gör? Eller hon varken äter, dricker eller behöver tömma tarmen och blåsan? Dock kan hon precis som vi jordbor känna sig trött ibland och vilja ligga och vila en stund. Men säg mig, kajmal, varför kan inte du och Ulla ligga och vila i samma säng? Varför ska hon hänvisas till soffan? Den är väl inte lika bekväm att vila i som sängen är?

    • hon är andlig än så länge i alla fall , men har en en mer närvarande fysisk röst……….hon är pinglan som skulle komma innan vi åker. ja hon gör nog sina behov i sin dimmension. gillar hennes namnval inge vidare , så jag kommer nog att kalla henne pingland. nej när det gäller världen så verkar inget ha skett än

  2. Jag tror allt att det inte blir några omvälvande händelser vare sig här på jorden eller annorstädes i universum. Det var falskt alarm så att säga.

    Men jag tycker du ska vara glad och nöjd ändå. Nu har du ju sällskap av Pinglan.

    Du skriver att Pinglans röst är fysisk. Vad innebär det? Kan alltså fler än du, om de befinner sig i din bostad, höra denna röst?

    Om Pinglan är andlig, kan du då ”se”/”känna”/förnimma hur hon ser ut? Typ hårfärg, hårlängd, kläder, bröststorlek etc? Jag hoppas, inte minst för din skull, kajmal, att hon är mycket söt, inte bara pigg och käck. Då kan hon säkert bli en riktigt stor glädjespridare för dig framöver.

    FDETDA: Är Pinglan inte nyfiken på vem jag är? Eller hon läser inte din blogg?

    • hurra äntligen över två dygn utan ström , fortfarande utan telefon
      pinglans röst här högre och känns närmare
      en annan har beskrivit henne blond och smäcker
      hoppas jag får se eller drömma om henne.
      . hon tyckte du var vulgär i din förra komentar!

  3. Tycker Pinglan att jag är vulgär? Var det för att jag undrade över storleken på hennes bröst?

    Men är inte det naturligt att en kille är nyfiken på sånt? Brukar inte du, kajmal, också kolla upp en kvinnas bröst?

    Eller syftar Pinglan på att jag föreslog att hon kunde dela säng med dig? Men det är väl inget vulgärt med det, eller?

    Din Pinglan är väl inte religiös på något vis? Pingstvänner och Jehovas vittnen vet jag kan tycka, att det är olämpligt i ligga och vila i samma säng, om det rör sig om man och kvinna, även om det sker med kläderna på.

    Förresten: Varför heter hon Ulla? Det är ett svenskt flicknamn/kvinnonamn. Hon kommer ju från en annan planet? På den planeten pratar man väl inte svenska?

    Du får hälsa till Pinglan och säga, att jag beklagar, om hon uppfattade mina skriverier i tidigare kommentarer som vulgära. Det måste väl hur som helst betyda, att hon faktiskt läser det jag skriver. Kan Pinglan ta del av mina kommentarer utan tillgång till din dator? Till exempel genom att hon läser av din hjärna?

    Men om hon kan läsa av din hjärna, kan det vara så kul? Då kan du ju inte ha några hemigheter för henne. Hon vet allt om dig. Medan hon kan fortsätta att vara småhemlig för dig. Det tycker jag låter orättvist.

Kommentera

