fysisk kontakt mellan dimmensioner

som jag skrivit i förra bloggen, så kliade det rejält på kroppen av andarna, jag har fått fysiskt kontakt från en annan dimmension.   som de säjer  ”you are lucky”

de kan se mej, men de kan inte visa sej.

men jag hör deras röster i atmosfären. när de talar känner jag deras beröring på kroppen. ibland kliar det rejält.

jag har fått fysisk kontakt med en annan dimmension

i går kväll var de mycken aktivitet,  jag försökte med en kontakt med en tjej på CNN  atlanta

en tjej blev het av andarna   skriv  ”ande ” sa hon ( jag sände twett på twitter till atlanta

9 thoughts on “fysisk kontakt mellan dimmensioner

  1. Vad betyder ”twett”? Vad är poängen med att sända ordet ”twett” till Atlanta?

    Var det inte i mitten av november du skulle bli hämtad av dina alienvänner och ersatt här på jorden av en klonad kopia? Hur går det med detta? Har du fått nya instruktioner, så att du vet vad du ska göra och vart du ska få åka?

    Kanske är detta blogginlägg ditt sista, kajmal? Kommande blogginlägg blir kanske skrivna av din klonade kajmal-kopia? Kan vi som följer din blogg se någon skillnad mellan dig och din klonade kopia, tror du?

  2. Jaså, du menar tweet. Men du är ju enligt egen utsago kass på engelska. Hur kan du då sända en tweet med ordet ”ande” till en icke-svenskspråkig person i USA och hoppas på att bli förstådd.

    Om jag erhöll en tweet till mig med enbart ordet ”ande” som text, skulle jag inte kunna förstå vad avsikten med den tweeten skulle vara. Trots att jag åtminstone förstår ordet ”ande”.

    Tycker du inte själv, kajmal, att de kommandon, råd och tips dina vänner kommer med är LUDDIGA, ja snudd på obegripliga?

    Är det inte likadant med att något ska hända här på jorden i mitten av november? Du, som är en KONTAKTPERSON, vet ju inte mer än jag gör om vad som förväntas inträffa. Och fastän det är mindre än en vecka kvar nu till mitten av november, så har du ingen aning om huruvida du ska få åka till stjärnorna i rymden och bli ersatt av en klonad kajmal-kopia här på jorden.

    Hur kan du acceptera och finna dig i all denna luddighet, kajmal? Jag tycker att dina alienvänner behandlar dig som en påse skit genom att kommunicera med dig i form av gåtor och, värst av allt, undanhålla dig viktig information om vad som förväntas av dig i din egenskap av kontaktperson.

    Du är alldeles för snäll mot dessa aliens, kajmal. Varför slår du inte näven i köksbordet och kräver av dem att informera dig på ett vettigt sätt om vad som ska hända? Hota med att du annars hoppar av och inte längre vill vara kontaktperson åt dem.

  3. Men vill du inte bli förstådd, kajmal? Om du tweetar ordet ande, eventuellt i engelsk översättning typ spirit eller ghost, till någon annan på Twitter, hur kan du då tro att den personen ska förstå vad du menar?

    Vet du ens själv vad du menar? Du verkar ju mest lyda order, aldrig att du ifrågasätter vad dina anderöster ber dig göra. Du ställer alltid upp och gör som de säger åt dig att göra, verkar det som.

    Jag förstår inte poängen med att skriva och skicka den sortens tweet till någon annan. Hur kan du tro att en sådan tweet ska kunna uppfattas som något annat än ren bullskit, åstadkommen av en virrhjärna?

    Förklara gärna för mig hur du tänker/resonerar, kajmal. Som du agerar nu lär du inte få många ”lärjungar” – om ens någon.

  4. Men OM de som du har telepatisk kontakt med verkligen reagerar, varför svarar de då inte dig på twitter eller via annan kanal. Vad du beskriver är ju typisk enkelriktad kommunikation. Du skickar en tweet, och den blir inte besvarad.

    Borde inte tweetens mottagare bli uppmanad av sina andar att svara dig lika kryptiskt som innehållet i den tweet du skickar till dem är?

Kommentera

