mild mansstämma jesus?

fick besök igår kväll. satt i soffan, katten tittar stint mot hallen, så hör jag en mild manlig stämma, så tyst har jag aldrig hört nån förut, det var som en vind bris i skallen.denna mansröst hördes som den stod uti köket, men försvann längre och längre upp i luften han sa ”love” flera gånger. kommer inte ihåg allt , och hörde inte allt riktigt. ”jag hör” sa han. jag frågade om det var kamjal som jag kände fysiskt , för ett par veckor sedan. det kliade kraftigt på sidan av skallen, kamjal sa då ”you are lucky” ”mira” säger han. låter som ett namn, vet inte om han menar att kamjals rätta namn är myra. är du utomjording frågar jag. ”ja” svarar han. så berättar jag att de första kontakterna jag hade var de grå. ”de stora” frågar han. nej de små svarar jag. det är många som tror på er menar jag , men med andra ord. ”är de motagliga” frågar rösten, vet inte svarar jag, jag trodde ni kunde prata med alla säger jag. ”ibland” säger han. jag frågar om det har nåt med det som ska hända i november, som han kommit, han svarar inte, så mynnar samtalet ut när hans röst försvinner i luften. det var en verklig mild och fin stämma ,   mycket tystare och mildare än både kamjal och blenda. frågade om han var jesus . men fick inget svar,

3 thoughts on “mild mansstämma jesus?

  1. Menar du att katter har lättare än människor att förnimma andliga väsen i sin omgivning?

    Har du fortfarande inte fått veta några detaljer om din förestående ”resa” i mitten av november? Det börjar ju att dra ihop sig nu. Jag tycker det är skit att dina alienvänner inte vägleder och förbereder dig bättre. De behandlar ju dig som en påse skit.

    Skulle inte förvåna mig det mista om ”resan” avblåses i sista stund. Med hänvisning till att tiden inte är mogen än. Eller liknande struntbortförklaring.

    Säger bara: Låt dig inte luras, kajmal. Om jag toge en av dina alienvänner i hand, skulle jag räkna mina fingrar efteråt. Litar inte det minsta på dem.

    Hur kommer det sig att du litar fullt och fast på dem? De har ju skjutit upp saker och ting tidigare också. Och bara givit dig gåtfulla så kallade instruktioner. Jag tycker det luktar bullskit lång väg.

    Var försiktig!

Kommentera

