första ufo-kontakten

jag har haft många kontakter sedan 2001.  men innan dess sökte jag efter kontakt i många år, försökte medvetet sända ut tankar att jag ville ha kontakt. först i stockholm , sedan när jag flyttade hem, jag sa att jag kunde hjälpa dem, det tog många många år.  strax innan de kom så gick jag ut på gården, höll en tändare upp mot centrum av stora karlavagnen,  och så sa jag i tankarna upp i skyn.  ”vi har uppfunniteld”…..det var inte så långt tag efter detta som de kom,  låg i sängen en eftermiddag , det var ljus skymning. så tittar jag ut genom sovrumsfönstret,  och ser ett ufo. en ljus prick som en stjärna, den far i cirklar runt , åt sidorna, fram och tillbaka, de är bakom en björk, så jag ser dem än på ena sidan än på andra sidan stammen ibland uppe bakom grenarna, det var tydligt att de sökte uppmärksamhet.  sågick det inte så lång stund, en månad kanske. kommer inte ihåg. förän besöken började. det var de grey som var de första……….2-3 första åren var väldigt intensiva.  när de skulle komma lyste det ljuskäglor på väggarna isovrummet, som förvarning. läste senare i jhon macks bok.  bortförd,  samma beteende…….ljuskägglor i sovrmmen på väggarna som förvarning

4 thoughts on “första ufo-kontakten

  1. Förvarning för vad då?

    Jag tycker med förlov sagt att dina alienvänner är väldigt otydliga i sina budskap till dig. Du måste hela tiden gissa och tolka.

    Även andra kontaktpersoner brukar beskriva kontakterna som hemlighetsfulla och allt annat än rakt på sak. Varför kan inte aliens bli tydligare, tror du?

    FDETDA: Har du hör något mer om det som ska hända i mitten av november? Vet du vart du ska bege dig med din bil? Eller det är gissningslek där också?

Kommentera

