andeutdrivning

är vän med ett före detta troende par, numera är de skeptiker. de var med i channi west ufosekt. de hade stora problem med elaka andar , som störde dem på nätterna, och de var helt slut

de bad mej och en vän om hjälp

han använde kristaller tror jag… jag använde blenda och lightman, deras gemensamma kärlek,..jag frågade dem. blenda svarade att de skulle ordna det . blenda o lightman som jag kallar dem är ett par av Nordic aliens,  som jag har haft kontakt med över 10 år

allt var på distans, de bor i stockholm

nåväl så blev de skeptiker, men jag frågade vid ett tillfälle. om det hjälpt……….ja det gjorde det faktiskt svarade hon

jag frågade kamjal en gång, kan jag bli ett medium, ja svarade hon

2 thoughts on “andeutdrivning

  1. Är det inte snarare exorcist (andeutdrivare) du bör bli eller har anlag för att jobba som, kajmal? En som kan driva ut andar som ockuperat någons kropp.

    Hur pass skeptiska är dessa stockholmsbor i dag? Jag undrar därför att skeptiker är ett ord som sällan definieras.

    Även du lär ju vara skeptiker, om jag har förstått saken rätt. Åtminstone vill jag minnas, att du har skrivit, att du har varit skeptiker en gång i tiden. Men du kan ju ha ändrat dig därvidlag sett över tiden. Alltnog, hur definierar du begreppet skeptiker?

Kommentera

