datorskydd

i samband med uppgifterna att något skulle hända i november,   så var det många som talade.  bland annat så var det som nån läste upp något skrivet,  det var långt, kommer bara ihåg de sista raderna, tyvärr kan jag inte upprepa dessa.   så ville de att jag skulle anylasera för dem vad som händer i världen till dess…………..så ville de skydda min computer. det var en man som sa detta..ssen var det en kvinna som pratade. hon lät väldigt yrkesmässig,   hon läste en rad bokstavskombinationer, och bad mig goggla det……….det hände många gånger, det lät som om hon räknade ut efterhand,  å jag skrev ner kombinationer eftersom.  rösten kom från luften.  när jag googlat kombinationer många gånger utan att få någon träff, så var hon nöjd….

2 thoughts on “datorskydd

  1. Hur många bokstäver var det i dessa olika bokstavskombinationer? Var det alltid lika många bokstäver? Kan du ge exempel på en sådan kombination?

    Du nämnde att du hörde en mansröst. Du brukar väl mest ha kontakt med kvinnliga aliens? Vad tror du det beror på att du denna gång fick kontakt med även en manlig alien? Innebär det att situationen är allvarligare än nånsin tidigare? Eller det betyder inget särskilt?

Kommentera

