rymdresa

på tal om gud och djävulen, så har mitt hem varit en andlig mötes plats för dessa.  förhandlingar har pågått.   som jag säjer, gud är en som går och daskar änglar i baken, menns djävulen har ordning på sina led. därför fick djävulen i uppdrag att organisera havsvarelsernas städer, som kommer upp till havsytan,på stora plattformar, när det blir fred på hela jorden.

de  andliga och telepatiska rösterna har sagt tidigare, som jag skrivit om, att nåt ska ske i mitten av november.

hörde en röst i köket för ett tag sedan.    ”vill du följa med till stjärnorna”    ja svarade jag naturligtvis,   ”jag vill ta ett prov”  sa hon.  ” du kommer att ersättas av en klon”.   ” det är någon som väntar på dej i skeppet”   sa hon.  för samvaro frågade jag.  ”ja ” svarade hon.  sedan sa hon senare.  ”det är reserverat”     ”det kommer en pingla ”  sa hon. ” men gör henne inte med barn”.

får hon följa med frågade jag.  ”ja svarade rösten, men vi tar inte något ansvar för henne”

jag tror det är alienblenda som skall komma.

detta får jag inte tala om.   men det har gått en månad nu, så jag skriver ner det.  rösten tycker jag jag kände igen som palien. min första guid, en grey.               får se vad som händer i november. men hur som helst, ingen kommer att märka nåt, om jag ersätts med en klon

hon sa dessutom att vi brukar vänta ett decenium , innan vi tar beslut efer en kontakt.

2 thoughts on “rymdresa

  1. 1) Menar du att Gud beter sig som ett svin mot andra andeväsen som änglar? Är inte änglarna av manligt kön? De har ju i Bibeln och Koranen mansnamn i de fall då deras namn är känt? Kan Gud vara homosexuell, tror du? Det är inte helt ovanligt att de som har homosexuella böjelser uttrycker sig mycket hårt och nedsättande mot dem som är just homosexuella. Kan det förklara det som står i GT om homosexuella och homosexualitet, tror du?

    2) Tar du parti för Djävulen, kajmal? Eller du håööer dig till Gud trots det som du skriver om honom här i ditt nya imlägg?

    3) OM du nu blir ersatt med en klon, kajmal, kommer den klonen då att ljuga för oss som följer din blogg och påstå, att han är original-kajmal? Dvs hur ska vi bloggföljare kunna veta om det är original-kajmal eller klon-kajmal som skriver i bloggen efter mitten av november?

    • gud är en mullig mansgris
      nej jag håller till gud
      klonen är jag, ingen märker nåt
      enda jag vet är att jag ska köra bil 15 mil, till nån mötesplats antar jag

Kommentera

