telefonsamtal från space ?

för en 8 år sedan hade jag mycken telepatisk kontakt medmin första guid en grey  (palien)  så sade jag en dag kan du inte bevisa nåt för mej,att ni finns,  fick inget svar  ,men så två dagar senare ringde telefonen, som jag hade stående på övervåningen.

jag gick upp och svarade, (ringer inte så mycket oss mej, 2-3 samtal imånaden.)    så när jag lyfter luren , så är det konstigt ljud i den.detlåter nåt liknande.tut tit to tit tu tot.ropar hallå men ingen svarar, lyssnar kanske 2 minuter, och hela tiden signaler.till slut lägger jag på.

går ner och sitter och funderar vad i all världen det var. först trodde jag nån skojade med mej.    så efter en stund kommer jag i håg filmen.   närkontakt av tredje graden……..när de får telefonsamtal,med konstiga signaler.

så blev nyfiken,och skickade efter filmenefter ett par veckor.   det var spännandenär jag satte på filmen..så kom samtalet i filmen.  inte direkt samma signaler men nåt liknande.     så jag vet inte var ett tecken från min grey,men jag tror det själv.

det var mycket ljuspunkter ljusken vid tillfället

2 thoughts on “telefonsamtal från space ?

  1. Hur många guider har du haft sammanlagt? Ange dem helst i tidsföljd. Kommer dina guider och går? Eller har du kanske kvar allihop i dagsläget? Finns det någon av dina guider som så att säga är chef över alla de andra? Kan Kamjal vara en sådan ”guidechef”?

Kommentera

