obamas mind

gammalt klipp med ny text

9 thoughts on “obamas mind

  1. Är det lättare att påverka någons mind, om de befinner sig nära dig i geografisk bemärkelse?

    Jag undrar, ty då kan du ju passa på att påverka Barack Obama när han kommer hit till Sverige (Stockholm).

    FDETDA: Är det bara engelsk- och svensktalande politiker du kan påverka? Om du kan påverka även sådana politiker som inte talar svenska eller engelska, rekommenderar jag dig att göra en insats för världsfreden och se till så att Syriens diktator Assad avgår och att det blir maktskifte i Iran. Samt att det lugnar ner sig i Egypten och Irak.

    Vill minnas du har påverkat Gorbatjov också. Kan du inte tala förstånd med Putin också? Eller du är nöjd med Putins politik och syn på homosexuella, Femenaktivister, osv?

  2. Kollade du in president Obama på dagens presskonferens, kajmal? Jag gjorde det. Och jag tänkte att nu har kajmal chansen att påverka Obamas tankar. Fast jag vet inte om du tog chansen.

    Apropå ingenting: Spelar det någon roll, vad gäller din förmåga att påverka någon ledarfigurs tankar, om personen i fråga finns nära dig i geografisk bemärkelse. Eller det geografiska avståndet spelar ingen som helst roll, eftersom man ju kan se de här personerna via tv.-rutan, och i tv-rutan är de ju alla lika nära dig?

  3. Menar du att det inte behöver vara direktsändning? I så fall borde det väl gå att påverka folks mind även genom att betrakta ett foto på dem? Ja, jag tycker det inte ens skulle behövas ett foto, ity att man ju kan frammana egna bilder på dem man ska försöka påverka.

    Eller?

    FDETDA: Har du uppnått det du ville med Obama och Reinfeldt, kajmal? Eller du lyckades inte nå dem denna gång?

  4. Ja, jag tyckte väl att det var konstigt med hans hostande och harklingar. Men inte hade jag någon tanke på att det var du som låg bakom hans ”beteende”.

    Men jag fattar inte riktigt: Vad ville du uppnå med Putins hostande? Hade det inte varit bättre om du fått honom att överge stödet till diktatorn Assad i Syrien?

    Vem tycker du är lättast att påverka, kajmal? Av herrarna Putin och Obama? Har det språk de talar någon betydelse i sammanhanget?

    • putin och ryssarna har jag haft före amerikanerna, jag stöder putin . jag vill inte ha nåt usa anfall mot syrien. jag tror ochså att det är rebellerna som ligger bakom gasattackerna, för att misskreditera regimen. obama är på väg att starta tredje världskriget

Kommentera

