tomtar på loftet

nu vet jag vad tomtar på loftet innebär,  dessa mäniskor från parallellvärlden human being som de säjer.   är endast 24 cenimeter säger de .har inte sett dem . men jag har hört dem tala nere från golvet.  det är nog samma ena som jag beskrev som mikroneserna i boken,  de letar efter en öppning till vår värld , så att de kan vara här fysiskt.  4 planeter är det i deras värld, men det verkar inte så bra där, jag vet inte, eftersom de vill vara här  oss oss. som sagt de har en port i varje hus oss sej till vår värld. men vill vara här fysiskt,  de har kontakt med mej och tror att jag kan hjälpa dem. de vill ha liv som de säjer……..det är en av dem en tjej . som de säger är speciell.  jag har kontakt med hennes astralkropp,  hon som jag beskrev , följde med i bilen tillsamans med min bror………det var lite lustigt,  hon frågade om det fanns vilda djur här,  så ville hon se fotboll. och pratade om en bärplokare som försvunnit, som hon läst om på affären  (se tidigare bloggar)   jag vet inte vem hon är , men har gul färg känner jag,  som hon är nån högre varelse i deras värld.  en ängel eller nåt.  de har sagt att det hänt mycket oss dem, och det kommer hända saker här ochså..i november……….hon den speciella som likagärna , kan vara från vår värld.och hjälper de små. vet inte hur det ligger till.läste upp en proklamering med hög röst  gulaktig färg på hennes röst hörde jag……………kommer bara ihåg det sista……” lagar och förordningar skall hållas”  så får se om något händer i november

10 thoughts on “tomtar på loftet

  1. Varför finns det så många portar/öppningar mellan parallellvärlden och vår egen fysiska värld? Du skriver att varje av människa byggt hus innehåller en sådan förbindelselänk. Varför just hus? Och varför så väldigt många portar? Det måste ju handla om miljarder olika portar. Minst.

    Om det finns så många portar världen över, försvinner inte själva grundidén med portar då? Tänk dig denna metafor, kajmal: Ett långt staket, flera kilometer långt (typ viltstängsel). Och så har staketet öppningar/portar var tjugonde meter. Vad är poängen då med att ha ett staket över huvud taget, om man kan passera igenom en port var tjugonde meter utmed detta staket?

    Alltså: Varför skulle inte invånarna i parallellvärlden kunna beskrivas som levande inuti en sorts ”hinna” – liksom inuti en gigantisk ballong – varvid de kan trycka på denna hinna (ballongens insida) precis var som helst för att undersöka, om de kan komma ut den vägen? Då försvinner väl poängen med speciella portar, en i varje jordiskt hus?

    Och varför är det så få som rapporterar sådana här parallellvarelser som du ser, ifall det nu finns en port för dem att s a s ”rycka och slita i” i vartenda hus som finns byggt världen över?

  2. Av vilken anledning skulle just ”psykiskt sjuka” ha lättare att höra dessa ”varelser” från en annan parallell värld?

    Talar inte det du skriver snarare för att det rör sig om hallucinationer? Visst har vi alla hallucinationer då och då, men de är betydligt frekventare vid vissa psykiatriska sjukdomar/diagnoser. Just därför är det väl ”naturligt”/rimligt, att det är just ”psykiskt sjuka” som uppfattar sig ha kontakt med dessa ”varelser” (vilkas existens ju ingalunda är bevisad)? Eller?

  3. Men vad får dig att se förklaringen, att det rör sig om en sorts auditiv hallucination (alltså hörselhallucination), såsom varande osannolik? Vad har höger hjärnhalva med hörförmågan att göra? Hur kan du få bättre hörsel genom att aktivera höger hjärnhalva på ett visst sätt?

    Av din beskrivning att döma verkar det som att du inte hör dessa varelser via dina öron utan snarare att du upplever ljuden i din hjärna. Just så brukar hörselhallucinationer vara.

    OM ljuden i fråga hade kommit till dig via dina öron (och därifrån till hjärnan via hörselnerven), borde ju även andra med normal hörsel kunna höra dessa varelsers ”tjatter”. Eller har jag missat något väsentligt här?

    För många år sedan var jag hos en äldre tant som upplevde att Guds änglar sjöng gudomligt vackra psalmer för henne. Hon njöt för fullt av den himmelska musiken. Så hon mad mig att lägga ena örat intill hennes, på det att jag också skulle kunna höra hur vackert det lät. Fastän jag gjorde så som hon bad mig göra, hörde jag ingenting. Jag drog då slutsatsen att hennes röstupplevelse måste komma inifrån henne egen hjärna, inte från någon extern källa. Tanten i fråga blev mycket frustrerad över att jag inte kunde höra hur gudomligt vackert Guds änglar sjöng.

    Anser du, kajmal, att den gamla tanten hörde Guds ängar sjunga på riktigt? Eller hade hon en ”simpel” hörselhallucination? Det sistnämnda är vad jag tror.

Kommentera

