obama area 51

frågade faktiskt en av dem  för bara två veckor sedan  , om de visste nåt om area 51

”dom har en”  svarade hon, vadå frågade jag ett ufo?   det var ”buisness”  svarade hon,   i gengäld fick de rätt att kontakta människor

ser att cia har kommit ut med uppgifter om area 51 nu

var även i contact med obama…sände ut till honom att jag skulle döda hans mind, när jag fick veta att han skulle utala sig…….satt och väntade på utalandet.   av nån anledning så sände de det utan adio .  det vill sägaett tal med en stillbild.

nåväl det gick bra ändå jag fick contact med honom ändå , med fysiska beröringspunkter.

 

mina vänner är fortfarande kvar. vi pratar så fort jag är vaken, de säger de vet en sak om världen, men vill inte säga vad…hörde ordet paradigim nämnas, men han inte höra i vilket sammanhang

9 thoughts on “obama area 51

  1. Menar du att du styr vad Obama ska göra och säga? Precis som du tidigare har styrt Gorbatjov m fl?

    Kan du inte göra en insats för fred här på jorden genom att få israelerna och palestinierna att äntligen komma överens om en territoriell lösning som båda parter är nöjda med? Då har du Nobels fredspris som i en liten ask, kajmal.

  2. Menar du att Obama har kunnat utnyttja din hjärna, åtminstone ett tag, innan du kunde häva den oönskade ”ockupationen”?

    Kan vem som helst lägga beslag på din hjärnas tankeverksamhet/beslutfattande? Gäller det bara Obama, bara Illuminati, bara Reptilmänniskor? Eller kan vem som helst, i princip, åstadkomma detta?

    Hur vet man om/att någon har lagt beslag på ens tankeverksamhet? Kan man själv inse detta? Hur fick du nys om att Obama hade gjort det med dig?

    Vem vet, kanske är jag för egen del besatt av Satan med tanke på min starka lust att häda Gud?

  3. Intressant! Ge gärna ett exempel på hur du har kunnat märka inte bara att någon använder ditt mind utan att det är just Obama som är i farten och gör på detta vis mot dig.

    Hur kan du vara så säker på att det inte är kung Carl XVI Gustaf, Clas Svahn eller rent av jag eller herr INTRESSERAD som använder ditt mind? Varför måste det vara just Obama?

    • jag kan bara veta dem jag ser heller hör…beträffande obama så tog han över ledningen av det kollektiva medvetandet när han tillträde första gången. så jag använde hillary, som han vände sej till…………väntar på obamas nästa statsment………..om det blir bild eller inte……men jag tror inte han klarar sej längre. utan jag kan föra den kollektiva talan genom övermedvetandet, fick en sak av mina närvarande vänner, som fungerar utmärkt

Kommentera

