parallelvärdar

har haft besök en längre tid av varelser från en parallelvärld vet inte om de här från samma värld som kamjal. jag har bett dem förklara för mej. de har sagt att de ligger ovanför mej. de kallar vår värld för underjorden, där ovanför mej har de sagt, att de har en port i varje hus, som en dörr, utförligare kan de inte förklara. det är promenad avstånd till vår värld, en äldre man sa till mej att ”snart blir du andlig” åkte och handlade i en by i närheten med min bror, en tjej därifrån var med i bilen andligt, och jag pratade med henne samtidigt som jag pratade med min bror, jag testade min bror under bilfärden, han harklade och reagerade på henne, fast han inte kunde höra henne eller visste någonting om henne, när vi kom hem igen försvann hon, jag frågade de andra andliga rösterna från deras värld . vem hon var. ”hon är speciell ” svarade de, och de var hon verkligen, jag fick en speciell närvarokänsla när hon pratade………………………senare hörde jag henne högt proklamera en text från ovan…………..kommer inte ihåg allt, den var lång, men nåt ska tydligen hända om tre månader, nu i december…………….de psykiskt sjuka så kallade scizofrena blir fler och fler i världen, min teori är att de hör röster från parallelvärdar, men har inte fått kontakt med dessa. har även diskuterat med vänner ur vår värld, deras motsvarigheter i parallelvärden, det är alltid dialoger, men andra insjuknade människor . har ingen dialog, de hör diffusa röster tror jag, och förstår inte vad det handlar om…………de högre i parallevärlden kan man uppfatta som gudar i vår värld. har en port dimmensionsport i mitt eget hus, ett hål i vägen som jag icke kan se, men jag hör väldigt väl när de är inne oss mej i huset, rummet, än när de går igenom min port och hörs på andra sidan väggen, nära eller längre bort

http://www.nyteknik.se/popular_teknik/kaianders/article233563.ece

 

8 thoughts on “parallelvärdar

  1. När skrev du denna text första gången, kajmal? Jag undrar därför att du i den kommer fram till, att någonting livsavgörande och omvälvande ska hända om tre månader, vilket du preciserar till december månad.

    Så därför kan ju din nya bloggtext inte vara helt nyskriven. Och då frågar jag dig: Hände det något speciellt under december månad det år, då du skrev originaltexten?

    Och den där dimensionsporten i ditt eget hus. Du beskriver den som ett hål, som du inte kan se. Men jag undrar: Finns det risk att du av misstag kan falla ned i dimensionsportens hål? Vad händer i så fall?

    Finns det gott om sådana dimensionshål/-öppningar här på jorden? Är det Kamjal som ligger bakom just den dimensionsport som finns i din bostad? Eller har den funnits där hela tiden, långt innan du fick kontakt med Kamjal?

    • det är ny text, förstår inte vad du menar, ,det är bara nån vecka sedan som jag fick veta att någonting ska hända i december, det har hänt mycket i deras värld säger de hålet är tydligen i väggen, så jag ramlar nog inte ner, misstänker att porten funnits länge. kamjal kommer nog från en annan värld, för som jag skrivit brukar hon färdas med tidsflödet……….det finns nog en hel del sådana öppningar på jorden, en del kallar dom kristallportar

  2. 1) Jag menar så här: Om något ska hända om tre månader och det i dag är den 9 augusti, då bör väl den utlovade profetian inträffa ca 9 november. Men du skriver att det nya ska inträffa i december. Så är det du eller dina kontakter som har räknat fel?

    2) Angående hålet (porten till en parallell värld) i väggen. Jag tolkar det som att hålet är knutet/sammankopplat med väggmaterialet. Dvs då fanns väl inte detta hål på denna plats innan huset byggdes.utan är en funktion av den materia (det material) som väggen är konstruerad av?

    OM hålet på denna plats fanns där sedan tidigare, oberoende av husväggen, är det rimligt att tänka sig att det har hänt konstigheter vid just denna plats långt innan du flyttade dit. Så jag undrar: Har det varit något slags kult- eller offerplats just där du bor? Alltså en plats som befolkningen på platsen/orten sedan hundratals år tillbaka har förknippat med paranormaliteter och/eller övernaturligheter?

    Den sortens hål du beskriver kan väl knappast vara någonting som man väljer att åstadkomma hipp som happ? Sådan hålbildning åstadkoms väl med hjälp av andra krafter än mänskliga varelser eller kontakt(person)er från andra himlakroppar?

    • det är jag som räknat fel. hålet är en dimmensionsport , så jag vet inte hur eller när det kommit dit……….ett par som bodde före mej såg eldklot fara igenom huset…………..en granne såg en eld på andra sidan vägen, när han var pojke, det var nåt mystiskt med den, det var inga människor där

  3. Om det händer så många konstigheter just där du bor, bör du väl övertala och övertyga UFO-Sverige om att det är en plats värd att undersöka närmare.

    Lyckas UFO-Sveriges undersökare detektera dimensionsporten hemma hos dig, lär det bli en världsnyhet. Kanske rent av du, kajmal, får vara med på ett hörn och dela på nobelpriset i fysik?

    Vet du hur UFO-Sverige ställer sig till det som du har att berätta? Jag ser att du har lagt in denna text om parallella världar även på UFO-Sveriges forum, men trots många visningar har ännu, i skrivande stund, ingen kommenterat innehållet i ditt inlägg.

    Vad kan det bero på? Rädsla?

    Eller är det så, o hemska tanke, att du har svårt att bli trodd av folk med kopplingar till UFO-Sverige?

  4. Intressant länk du bifogar till din kommentar här ovan.

    Jag citerar från den sajten:

    Med pekare, pendel och slagruta går det att hitta och mäta sex-punkts-systemen både när de är vilande och aktiva.

    Vi har funnit att sex-punkts-systemen ofta ligger på gamla fornlämningar och där det växer enbuskar.

    Att de gamle ofta uppförde sina högtidsplatser, kyrkor, gravar, kultplatser, skeppssättningar o dyl. på just sex-punkts-system tyder på att de kände till dessa områden.

    Det ligger en massa jordstrålningslinjer runt sex-punkts-systemen. De vanliga Curry- och Hartmannlinjerna omsluter delvis och går delvis tvärs igenom 6-punkts-systemet. Även några andra sorts linjer, som vi inte känner till. Runt hela sex-punkts-systemet finns också en massa båglinjer, som rundade blomblad. Hela sex-punkts-systemet förvandlas till en jättelik blomma, när alla linjer är utlagda. På något ställe har vi också hittat en leyline.

    Det går ganska lätt att hitta sex-punkts-systemen, men det är mycket svårt, nästintill omöjligt, att finna ut rätta tiden, när de är aktiva, det vill säga när de har uppkopplad tunnelförbindelse ut i rymden. (Till de flesta av de aktiva platser vi varit på hade vi via Channie fått en tidtabell från utomjordingarnas databas).

    DET VAR MASSOR AV OBESTYRKTA PÅSTÅENDEN i detta citat. Men skit samma. Vad jag är nyfiken på är, om du hemma hos dig har funnit något 6-punktssystem av det slag som beskrivs i den citerade texten, kajmal? Alltså: Har du Curry- och Hartmannlinjer detekterade hemma hos dig? Kanske rent av en leylinje eller två? Och båglinjer, i formen av rundade blomblad, som omsluter 6-punktssystemet?

Kommentera

