andliga aliens- frågor och svar

har besök sedan ett par dar.  det är lilly som jag kallar henne, men jag vet inte hennes namn. jag har skrivit om lilly, en päsklädd varelse här  i mitt kök, så även att dessa mest liknande almas, kan bli osynliga vid tillfällen.   så har jag även skrivit om en genomskinlig varelse som jag drack vatten av i min gamla bostad. de var båda ca 170, cm. nåväl det är samma varelse. i går kväll fick jag för ovanlighetens skull svar på flera frågor.jag frågade hon lilly, var det du som var nere i byn och jag drack vatten av. visade du en del av dej så att jag skulle se och dricka upp det..så svarar hon på engelska från köket ”no you understand”  så vi är en del förenade frågar jag.”ja” svarar hon.   så frågar jag är du vegetarian.  ” ja ” svarar hon  ( jag frågar, för i kontaktmannen ante jonssons berättelser så ser han en pälsklädd varelse, som tuggar på en grankvist) så säger  hon, ”jag är rädd”  inte behööver du vara rädd för mej, säger jag med ord. jag frågar vad är du rädd för. men hon svarar inte på det.  så säger hon ” jag går upp” ( på övervåningen)  efter en stund frågar jag, jag kan inte se dej, kandu se mej.  ”ja ser ” svarar hon. jag hör det pratas  lite på övervåningen. men inte med mej.jag tror det är kamjal som kommit dit, och ochså där. nu när jag skriver ner detta så hör jag hon säga ” love” från övervåningen.  tror det beror på vattnet jag drack.jag kan känna beröringar på delar av hela kroppen ,när folk,tve etcetra talar, en del känns så att säga torra, dom kan jag klia, men en del känns våta, svala.dem ska jag inte röra har en andlig manlig röst sagt mig , ty då överlåter jag en del av min energi till andra

nu till ufon. lilly som jag sett fysiskt i två versioner, har sag att hon har ett stjärnskepp. för många år sedan satt jag på övervåningen vid datorn, och läste ufo-sidor. då säger kamjal ”vi behver inga skepp”  så är det tror jag mej förstått, att aliens i detta universum färdas fysiskt med ufo- farkoster, mens alien från parallelvärdar, andra dimensioner färdas på annat sätt. vi använder tidsflödet har kamjal sagt, det ser ut som en stor stjärna lyser upp och försvinner med en gång på himmeln

så aliens från vår värld, dimmension,  kan man se fysiskt. medans aliens från andra världar, dimennsioner kan bara komma hit med sina andliga kroppar

2 thoughts on “andliga aliens- frågor och svar

  1. När du har kontakt med dina alienvänner, kan du inte någon gång anmoda dem att lämna konkreta bevis på att deras förklaringar och påståenden stämmer?

    Visst vore det väl bra om du som deras kontaktperson kunde visa upp något konkret bevis på/från deras närvaro här. Genast skulle din egen trovärdighet öka.

    Vill dina alienvänner inte bevisa sin närvaro här? Svarar du ja på den frågan, kajmal, måste väl det rimligen innebära, att de måste vara mycket irriterade på dig för att du berättar om sådana här möten med dem.

    Kort sagt: Vi har två rimliga scenarier: 1) De har inget emot att du rapporterar om deras närvaro här. Men varför hjälper de då inte dig att validera/bekräfta deras närvaro här?

    2) De vill INTE att vi människor ska få vetskap om deras närvaro här. Men varför tillåter de då dig att skriva så här avslöjande om dem?

    • de har varit väldigt öppna de senaste dagarna, så vi får se hur det blir, men det har tagit 13 år
      dom kanske anser att jag måste mogna på nåt sätt………..de säger inget om att jag skriver, i natt uppmuntrade lilly mej att skriva…….hon sa hon kan förklara, hur det ska bli vet jag ej

Kommentera

