när jag blev kåt på palien, en grey

som jag har nämnt tidigare, så var det de grey som satte in mitt implantat, har haft det en ca 10 år nu.  palien en grey dam . min första guid. det var hon jag bad om en tjej , en blond en . en robt bad jag om, så kom kamjal och tog över som guid.   de grey, de säger att de har svarta och kalla ögon. men de kanske de visar i vardagen. jag har sett palien visa sitt hjärta. då blev ögonen eldröda. jag vet inte riktigt vad jag varit med om med henne.inte allt i varje fall……….i en dröm så visar hon sitt kön. det är en vit skåra mellan benen på den grå kroppen. hon håller nån sorts sprayflaska och sprayar skåran.  det var riktigt erotiskt. sitter en kväll och tänker på detta, så till sist blir jag så kåt, att jag måste gå in på toaletten och onanera.   som jag skrev i boken så älskar jag palien och hennes hals som skimrar i regnbågens färger. men numera är det kamjal som står för sällskapet, och underhållningen

2 thoughts on “när jag blev kåt på palien, en grey

  1. Kan det ha varit feromoner – alltså hormonliknande ämnen – i hennes sprej? Feromoner kan få exempelvis insekter att hitta varandra på kilometerlånga avstånd, när de vill få till det och föröka sig?

    Feromoner förekommer även på människonivå. Exempelvis förklarar man med deras hjälp hur kvinnor som lever i samma bostad efter ett tag synkronicerar sina menstruationer.

    Jfr hur det finns folk som menar, att om vi sprejade kärlekshormonet oxytocin på allmänna platser, så skulle folk sluta bråka och i stället börja tycka om varandra. (Fast nu tror ju jag personligen inte, att det är riktigt så enkelt att skapa fred på jorden.)

Kommentera

