när gud sa love

vaknade vid 2 tiden. 2.22 syntes solen över horisonten midsommarafton.           drömmar,  när man drömmer så är man som fastfrusen om man ska röra sej telexempel springa i drömmen. det är lite lustigt men det förändrar sig efter som åren går, idrömen så kämpar jag för att gå exempelvis, och numera kan jag till åmed springa när det är fara eller bråttomt i drömmarna…………………………..love  kamjal säger alltid love i 90% av de gånger när hon talar,  så har jag varit osams med gud ett par år. så en dag så säger kamjal love.   så hör jag från luften gud, han har inte pratat på länge.   han säger love ochså. jag funderar en stund, så svarar jag honom love,   då hör jag han skratta, så säger han till nån annan,   ”han svarade”,       så tänkte jag nu skojade han med mej igen

6 thoughts on “när gud sa love

  1. Har du talat med Gud också? Är Gud någon annan än Jesus? Vilken relation har Jesus till Gud? Vad vet du om det, kajmal?

    Och vilken relation har du till Gud? Och Jesus?

  2. Jag trodde Gud var allra högst i makthierarkin. Men du skriver att Gud är tillsatt av Annuki. Det måste väl betyda att Annuki står över Gud i rang? Hur kan det vara möjligt?

    Är det Annuki som skapat universum? Var i makthierarkin kan Jesus placeras?

    • som jag skrivit tidigare så skapade annunuki människan, tillsate en gud, och lurade atlantisarna att sköta och förvalta den mänskliga religonen, jesus var kommen från atlantis, nej annunuki har icke skapat universium, men förslavat många raser i universium…….läs min blogg drogismen

  3. Mycket intressant, kajmal! Men vem/vad är det som står över Annunuki i ”rang”/makt? Och vem/vad är det som har skapat universum?

Kommentera

