vill du bli profet

citat från boke  :Några kommentarer av Kamjal
Du är av samma ras. Du har en gåva. Vill du bli profet? Det räcker till. Man växer fort i rymden. Jag vill ha liv. Det finns 15 000 civilisationer runt om jorden. Jag frågar; – Finns Jesus? – ”Han kommer”. – Kan jag bli ett medium? – ”Ja då” – Hälsningsfras i rymden? – ”Tack för maten”. Man tackar för den andliga maten. Märkt. Jag vet inte vem av mina vänner som står bakom min rygg nere i byn. Så drar hon ett finger över halsen på mig bakifrån och säger: – I tattoo you!

jag blev nog en profet kan jag konstaera , men mentalt anonymt.  jag frågade kamjal för några år sedan,  hur många är det i min församling. ”2-3 miljarder” svarade hon.

One thought on “vill du bli profet

  1. 2-3 miljarder församlingsmedlemmar? Vilket oprecist svar. Dvs en 50-procentig differens mellan lägsta och högsta medlemsantalet. Vad indikerar det, kajmal?

    I mina ögon indikerar det att Kamjal har usel koll på läget.

    Tycker du att det anstår Kamjal att ha så dålig koll på fakta? Vem – mer än du, kajmal – kan väl hysa förtroende för Kamjal som en stor ledare i världsalltet?

    Inte ens våra jordiska politiker brukar vara så här vaga i sina kommentarer och vallöften.

Kommentera

