våran gud tillsatt av annunuki och atlantis

alias våran gud har gått i pension, på gamla dar så är han ute på vandring på jorden , och letar sej en maka, en undine vill han ha, tro det eller ej men jag håller ställningarna så länge.  annanuki valde en gud, som de satte atlantisarna (lurade) att förvalta. denna gud styr över denna planet,  och atlantisarna har denne som högste ledare , och att hålla kvar människorna i gudsdyrkan. änglarna är egna men lyder under atlanisarnas, annukis gud.varje planet (bebodd) har ett eget himmelrike runt planeten, med en hirikari med änglar och en gud.  jesus är på den nionde stjärnan för att vila ut, men om 200 år kommer drogismen till den nionde stjärnan, senaste rekarnationen för jesus var som pilot i R:A:F.  i bristol på 40-talet.  gud  den nämnda avgående heter för övrigt   James Claim Here There

sen har vi väktarna som ligger över himmelrikena och gudssystemet..jag beskriver dessa som två självlysande varelser i  min bok från en dröm . de är ett fåtal kvar och vakar över hela universium.  kamjal som kommer från en parallelvärld  till jorden. där de inte har någon gudsdyrkan. säger att hon tror att väktarna finns i hennes värld ochså

citat från min bok::   Jag är några år äldre, sover och har en lustig dröm. Jag drömmer om himmeln som en rund sfär, så

är det en öppning i sfären, ut till intet. Då förstår jag plötsligt allting, jag går upp i en sorts

halvdvala, går ut i köket och hittar en papperslapp och en penna och skriver ner namnet på gud. Jag

går in i mitt sovrum, det finns en hylla på väggen där det står ett litet blått kassaskåp med

kombinationslås som jag har fått en gång. Jag lägger in lappen där och går och lägger mig igen, hela

tiden i nån sorts dvala. Sen vaknar jag på morgonen, kommer ihåg drömmen och rusar upp och låser

upp kassaskåpet, men det är tomt, där ligger ingen lapp! Jag förstår ingenting, blir arg och går på

min lillebror och anklagar honom för att ha tagit lappen, men han nekar och säger att han inte kan

koden, men jag säger att han nog kan öppna det ändå, men han fortsätter neka så jag vet inte vad jag

skall tro. Så går det många år och jag är vuxen, och får veta att de kom ner från himmeln och

hämtade lappen när jag sov.

När jag upptäckte att jag var Gud

Efter många år, mitt i livet kommer jag ihåg vad jag skrivit på en lapp och lagt in i ett kassaskåp.

Jag skrev ”Vem är gud, jag”.

7 thoughts on “våran gud tillsatt av annunuki och atlantis

  1. Menar du att DU är vår nya gud, kajmal? Eller vad menar du? Jag förstår inte riktigt ditt nya inlägg.

    Oh så undrar jag över detta du skriver om jesus: ”Jesus var som pilot i R:A:F. i bristol på 40-talet.”

    Vad menar du med det? Att Nya testamentets och kristendomens Jesusgestalt skulle ha varit jaktpilot i brittiska flygvapnet under andra världskriget? Finns det några bibelverser som du kan belägga detta häpnadsväckande påstående med? Eller andra källor/bevis?

    Du måste vinnlägga dig om att ha bevis/källor/underlag för dina påståenden, kajmal, annars kommer du att få svårt att bli trodd. Och du vill väl bli trodd? Eller?

    • egentligen så säger mina vänner jesus åt mej för jämnan, men jag berör människors undermedvetna lika mycket som våran gud, ja jag fick till mej detta hans senaste reikarnation var han pilot……….det finns de som hävdar jesus olika reikarnationer. men jag fick till mej att han var pilot i r.a.f.

  2. Är du medlem i svenska kyrkan eller annat kristet samfund, kajmal? Jag tycker att dina åsikter om Jesus inte är förenliga med kristna dogmer. Vad du skriver om Jesus kan ju ses som hädelse. Tänk om du hamnar i helvetet bara för att du hädar?

    • jag har kört på en svart demonaktig varelse med min bil , som du vet, jag har ocså kallat på han, bland som hjälp mot onda andar, bland annat den gången jag vaknade bränd i ansiktet , och min kakadua var svart. men jag har inte velat berätta det. står egentligen mitt emellan himmelen och helvetet , som en slags medlare…………..kommer och tänka på en film om en dylik sak, men minns inte vad den hette.

  3. Men sånt är väl viktigt att berätta, kajmal. Inte ska du hemlighålla den sortens information, såvida du inte har förbjudits av Kamjal & Co att lämna dylik information.

    Nu undrar jag: Vad är det för konflikt som du ska gå in och medla i? Mellan vilka parter står konflikten? Hur länge har du försökt medla? Hur har det gått med medlingen, dvs blir det några framsteg eller inte? Jobbar du helt ideellt som medlare? Respekterar de tvistande parterna dig som medlare? Samarbetar du med FN eller andra världsorganisationer eller medlar du på egen hand?

Kommentera

