har friat till en utomjording med eget stjärnskepp

om man läser min bok. så beskriver jag vad jag kallar en astralkropp…..så i min nya bostad  tre år senare, så har jag en apmäniska i mitt kök……..jag vet nu att apmäniskor kan bli transparenta vid tillfällen…….båda varelserna var av samma storlek, ca 1,70 cm……….kamjal sa att någon ville träffa mig. vid ett annat tillfälle kallade hon den genomskinliga varelsen nere i byn för någon……..när jag satt på övervåningen för ett par år sedan, så öppnades ytterdörren på nedervåningen och stängdes. jag gick ner, såg ingenting, men hörde en kvinnoröst som sa hej! sen blev det tyst………jag  vet nu att lilly som jag kallar henne följer efter mej i livet……..så många gånger jag trott jag pratat med kamjal, så kan jag har pratat med lilly i stället………….ibland så är det svårt att skilja olika besökares röster åt. så det verkar som den genomskinnliga nere i byn , och lilly uppe i berget är samma varelse, men jag har inte helt fått det bekräftat, lilly liknar mest en varelse de kallar almas i östra ryssland   . ca 1,70 lång , ljusbrun päls och lysande ögon  . hon är här nu, och har varit här en längre tid, jag hör hennes röst från sängkammaren och köket, så pratar kamjal uppifrån luften, så de samarbetar, det hörs ochså en mans röst uppifrån.   för en 4-5 år sedan skrev jag på en friarstav . som det kallas här , mitt namn och lillys, när hon var här,  kamjal har sagt mig att de behöver inga skepp.  men det är nog lilly som jag har sett på himmelen. hon har ett stjärnskepp sa hon för nån vecka sedan. its really sa hon

10 thoughts on “har friat till en utomjording med eget stjärnskepp

  1. Varför använda rymdfarkost, om sådana inte behövs? Vad är poängen med det?

    Varför talar dina rymdkontakter engelska? Du är ju dålig på engelska enligt egen utsago. Något som i sin tur ger upphov till dessa två följdfrågor: 1) Varför kan utomjordingarna inte tala svenska med dig? 2) Varför har de utsett dig, som är dålig på engelska, till kontaktperson med ansvar för en stor del av jordklotet?

    • kamjal och hennes vänner behöver inga skepp, men lilly behöver. det är för det mesta svenska, men ibland engelska fraser, när de menar kärlek säger alla love

  2. Vi äter ju mat för att bryta ned densamma i syfte att frigöra livsmedlens inneboende lagrade energi. En levande varelse måste tillföras energi. Luft innehåller ingen energi värd att tala om i detta sammanhang.

    Hur kan då Kamjal leva på luft allena? Hon måste väl som alla levande varelser tillföras energi utifrån? Antingen som växterna, vilka med hjälp av klorofyll kan tillgodogöra sig solljusets inneboende energi. Eller som djuren genom att äta livsmedel, vilka ju innehåller lagrad energi.

    Så varför ljuger Kamjal för dig? Om hon är levande, kan hon inte leva av luft. Möjligen skulle hon kunna leva av solenergi/solbestrålning. Fast då tillhör Kamjal av allt att döma växtriket? Det låter föga trovärdigt. Tycker inte du också det, kajmal?

  3. Men alla andeväsen på ”andra sidan” anses ju äta och dricka. Spöken som besöker oss jordbor anses äta och dricka. I himmelriket anses det vara fri tillgång till den finaste mat och dryck. Alla som besökt himmelriket och kunnat återvända därifrån vet berätta om den överdådiga maten därstädes. Enligt vissa medium finns det till och med en motsvarighet till Systembolaget där.

    Så vad ska man tro?

    Och hur går detta ihop med Kamjals påstående om att man lever på luft?

    Minst en av dessa båda versioner måste rimligen vara falsk/lögnaktig. Kanske båda två.

    Brukar Kamjal ljuga? Har hon ljugit för dig en gång, kan hon nog ljuga för dig fler gånger, kajmal.

    • nej hon har inte ljugit för mej , hon är inte från himmelriket, hon är från en parallelvärd i framtiden. hon kanske äter och dricker där, det vet jag inte. men hon har sagt att hon lever på luft, här ivarjefall

  4. Oki, men säg mig vad tidsflödet är för något? Du skriver att Kamjal färdas med tidsflödet.

    Kan du också färdas med tidsflödet mellan planeter och galaxer i universum? Kan vem som vill lära sig att färdas med tidsflödet?

    • tidsflödet går från tidsdimensionen till andra dimisjoner, tror inte nån människa kan använda det förän hon dör och får en andlig kropp

Kommentera

