blenda o lightman sex

vill berätta om mina två vänner . blenda och lightman som jag kallar dem. ser deras skepp på himelen då och då. kallar dem mimna änglar ibland. de har sagt de kommer från andromeda , och har skepp i jonosfären. de speciellt blenda verkar mån om mej……….det kom en varelse , vattenvarelse, som jag kallar semjal en kväll ”andlig” och ville vi skulle ha sexuella lekar….NEJ ropar blenda från ovan . så jag avböjde. långt senare frågade jag blenda om jag fick skriva om semjal då? ja svarade blenda ,och skrattade . så jag skrev om semjal i min bok..flera år senare var en tjej från stockholm oss mej två veckor………………..någon månad senare skulle jag åka ner till henne. Åk inte sa blenda . men jag åkte i alla fall till stockholm….så var där nere och då stockholms tjejen..sluta använda de där två, jag hade berättat för henne att de var mina vänner och hjälpte mej. så har jag mer och mer slutat med sexell aktivitet………när jag tänkte efter då jag hållit opp i två veckor, så hörde jag ligtman ropa YES i hallen……..så gick det två veckor till och då hörde jag blenda ochså ropa YES i köket….såg dem inte men hörde dom……..så för några månader så kom några ”andar” en man sa till en tjej med ung röst. ”ni kan förena er”…….jag gick och la mej , och svarade en dum kommentar…jag hörde dem inte mera. men hörde blenda från ovan, Å va klantigt….så jag väntar fortfarande på en tjej..som blenda tycker passar.  tror att det sexuella utarmar maniskokroppen . utomjordingar har sex endast för att föröka sej . annars har de samvaro på ett högre plan

6 thoughts on “blenda o lightman sex

  1. Varför lyder du inte Blenda ALLTID? Varför bara ibland? En kontaktperson bör väl vara lydig och foglig?

    Kommenterar Blenda någon gång din olydnad? Hon kanske bestraffar dig genom att piska dig med nyplockade nässlor? Eller genom att sticka nålar in under dina fingernaglar? Eller hur går hon till väga? Är det risbastu på naken stjärt som gäller?

  2. Men SÄGER de aldrig något till dig? Typ bannar dig eller så? Till exempel: ”Vi ogillar starkt att du inte lyder oss, kajmal. En kontaktperson måste vara foglig och följsam och inte egensinnig!”

    Har de aldrig hotat att avskeda dig som kontaktperson? Och i stället välja någon annan som är mer foglig, följsam och lydig?

  3. Jo, men det intressanta måste väl ändå vara vad de säger när de väl börjar prata med dig igen.

    Visst finns uttrycket ”talande tystnad”. I just detta specifika fall kan ju deras tystnad tolkas som att de är missnöjda med dig. Men varför vill de då behålla dig som kontaktperson (ifall de nu är missnöjda med dig)? Jag tycker det borde finnas gott om jordevarelser/människor som inget hellre vill än att få bli just kontaktpersoner. Så vad har just du, kajmal, som tycks göra Blenda & Co så förlåtande och överseende med dig?

    Vad tror du det kan bero på, att du får vara kvar som kontaktperson?

Kommentera

