tidsflödet tidstunnlar

har haft besök av andliga tidsresenärer.   de färdas med tidsflödet……..när de landar så hörs ett rasslande, ungefär som om man slår ut en påse pärlor på ett golv,    det har varit turbilenta besök, ska inte gå in närmare på dessa andliga upplevelser, nu är det ett tag sedan, det sista, för ca 2 år sedan. då låg jag och sov i min säng, när jag vaknade av att jag hörde det välbekanta rasslandet under min säng. så förflytades ljudet till fönsterbrädan, sedan på utsidan fönstret, på fönsterbleket . så tysnade det.

2 thoughts on “tidsflödet tidstunnlar

  1. Rasslar det? Måste väl betyda att det är fysiska varelser/väsen?

    Du skriver också om möten med dina andliga varelser/väsen.

    Är båda typerna utomjordingar?

Kommentera

