melissa på cnn london manifisterar utomjordisk kärlek

det finns en snygg tjej på cnn london, som manifisterar utomjordisk kärlek. har skrivit om lilly en pälsklädd varelse i min bok.  när jag mötte lilly, så blinkade hon åt mej med vänstra ögat. det blev grönt, annars är hennes ögon eldgula, jag blinkade tillbaka.  en tid senare så är det ett ufo  utanför på himelen,när jag ser på det så kliar det i ögar, kommer på nu att det var ocså lilly , i hennes skepp………………………så ser jag på bbc world london , melissa jobbade där då.   jag försöker få kontakt med melissa då  jag använder mina ögon då, och det som jag kände av då jag såg på skeppet,  melissa hostar till kraftigt då i tven i studion. kommer på det idag eftersom hon var i rutan på cnn i dag……nå så är det att det handlar om kärlek, eller love som alien säger . hon mellisa reagerade alltså på lillys kärlek

för några månader så var lilly är nån vecka, såg henne inte men hörde hon, när hon pratade, har kontakt med många reportrar på cnn och bbc world . ser på en tjej på bbc world en kväll……då hör jag lilly fråga  ”är det hon”  förstod inte då vad hon menade, hade glömt alltihop, även om ögonen har kliat   hela tidenÖgonfransarna.

så var det en annan sak som faller in i minnet…….första gångerna jag såg på melissa , så var bush vid makten………..det var tal om gamle worl bank chefen………jag gav bush ett rent telepatiskt ultimatum. sparka bankchefen kärleken kräver det, jag använnde melissa då

nån dag eferåt så sparkade bush worl bank chefen……..iställlet föreslog han tony blair som ny bankchef……..det tyckte jag var hemskt roligt att han föreslog blair. har inte skrattat så gott nån gång

4 thoughts on “melissa på cnn london manifisterar utomjordisk kärlek

  1. melissa var på tv idag , och blev väligt glad när jag påminde henne om skeppet telepatiskt.viftade med händerna och skrattade………..hon för övrigt tillbaka kl 3 idag på cnn

Kommentera

