hillary clinton, kamjals fysiska motsvarighet

så har min älskling sen 80-talet hillary clinton slutat med politiken………brukade kalla henne hillary pillary!  har haft telepatisk kontakt med henne sedan början på 80 .    det är hon som stått bakom, när jag jobbat med amerikanska politiker…………går nog bra med kerry ochså…….utmanövrerade honom i bush andra val……….står att läsa i min bok.     hillary clinton har under alla år varit det fysiska ansiktet utåt för min kamjal.   hillary pillary bara rimmar.   men de hade väldigt roligt åt det på en tv-kanal i bulgarien………………bush besökte för övrigt bulgarien srax efteråt.    det var en tjej på tv -stationen vesselina, som jag gillade, så jag hade markerat det för bush tidigare!

fick för övrigt kontakt med kinas nya ledare vid hans tillträde, genom kamjal och hillary, får se hur det utvecklar sig

varje gång en ny ledare väljs i världen, så är jag där och tar för mig.

2 thoughts on “hillary clinton, kamjals fysiska motsvarighet

  1. Kan du inte försöka få kontakt med Nordkoreas ledare Kim Jong-Un också? Och Syriens Bashar al-Assad?

    Har du fullmakt från Kamjal att avsätta jordiska politiska ledare? Eller vilka befogenheter har du?

Kommentera

