filmade mitt livsljus

för några år sedan , när jag hade mycket andligt på gång, hade jag en filmkamera igång på nätterna.tittade på en video en morron. man ser mitt vitrinskåp, som jag kallar mitt dimmensionsskåp……dörrarna öppnade jag aldrig , under den tid jag filmade.   man såg flera skuggor som rörde sig i skåpet, så ser man mitt ansikte titta in innanför dörrarna,   så var det en skål med ett litet rör stående i , med ett vitt ljus som steg i röret.  som inte fanns innan, syntes eller ingenting senare .  visade videon för några vänner, de kunde inte förklara vad det var….fick genom mina andliga veta att det var mitt livsljus. skickade videon till clas svhan ufo-sverige, han mejlade flera gånger, när han ser på videon, han märkte inget särskilt.  begärde tillbaka filmen senare,  jag var sur, så jag brände upp den när jag fick hem den………..skrev för ett tag sedan till clas, om han gjorde någon kopia, och förklarade att jag filmat mitt livsljus. han tyckte jag var slarvig , för jag sa att jag hade tappat bort filmen

7 thoughts on “filmade mitt livsljus

  1. Jag tycker du agerar överilat ibland, kajmal. Jfr talesättet att handla/agera först och tänka (efter) sen (i efterhand). Du betedde dig på liknande vis när du en gång ville lämna UFO-Sveriges forum; resultatet blev då att alla dina inlägg på forumet raderades.

    Vad jag funderar över är bland annat detta: Kan det vara så lyckat för Kamjal att utse just dig som kontaktperson, när du uppvisar sådan här ”lynnighet” och impulsivitet? Kamjal kan väl inte mena, att en sådan egenskap är önskvärd hos en kontaktperson?

    Likaså tänker jag så här: Är det så lyckat att utse just dig till kontaktperson med tanke på att du inte kan tala eller skriva på främmande språk, i alla fall inte nöjaktigt?

    Varför har Kamjal valt just dig som kontaktperson? Vad är det för egenskaper som hon har funnit hos dig och som tydligen är sällsynta hos andra?

  2. Jo, må så vara, men det besvarar ju inte någon av mina frågor.

    Om du inte förstår det, kajmal, att ditt svar INTE besvarar mina frågor till dig, har vi ju här ännu ett skäl till att ifrågasätta varför just du har blivit utsedd till Kamjals kontaktperson nr 1 här på jorden.

    En av de viktigast poängerna med att utse en kontaktperson måste väl rimligen vara, att kontaktpersonen ska kunna besvara frågor som ställs av skeptiker avseende Kamjal & Co.

    OM mot förmodan ditt kontaktpersonskap INTE är avsett att stilla skeptikers nyfikenhet, VARFÖR går du då ut med nyheten att du är kontaktperson?

    Kamjal kan näppeligen vara så korkad, att hon utser en kontaktperson som INTE kan/ska/får besvara frågor till skeptiker. I så fall skulle hon ha sagt åt dig, att du på inga villkors vis får offentliggöra ditt kontaktpersonskap förrän tiden är mogen att inviga skeptiker i det kommande UFO Disclosure (som för övrigt väntas på vartenda år utan att något händer, något som lätt leder tankarna till Jehovas Vittnen och deras profetior om Jesus återkomst hit till jorden ridande på sin häst i spetsen för ett änglakavalleri för att tillfångata Satan).

    Så OM du nu inte vill besvara mina frågor i förra kommentaren, kajmal, kan du väl ändå förklara vad vitsen var med att Kamjal ville att du skulle offentliggöra för envar som vill lyssna på dig, att du är en av hennes fåtaliga kontaktpersoner. (Har jag fattat rätt att det bara är du och en till som är hennes kontaktpersoner? Jag har för mig att jag har läst någonstans, att du är ett slags biskop eller andlig ledare för hälften av jordens befolkning – eller minns jag fel nu?)

    • att jag är religös ledare är mitt eget påfund, frågade hur många som var i min församling, påverkan, 2-3 miljarder fick jag till svar, vem är den andra kontaktpersonen?

  3. Det lutar väl snarare åt att ni är TRE församlingsledare. Inte TVÅ.

    Ja, vilka är de andra två kontaktpersonerna? Ni måste väl rimligen ha viss kontakt med varandra? Eller hur kan ni annars samarbeta och inte i onödan göra varandras jobb?

    Vem tilldelar er arbetsuppgifterna?

    Kan du ge exempel på en arbetsuppgift som du fått i uppdrag att lösa? Vill minnas att du en gång berättade om Gorbatjov, den ryske ledaren som avvecklade Sovjetunionen. Vad konkret gjorde du med Gorbatjov? Har du kontakt med Gorbatjov än i dag?

  4. Jo, det kan jag förstå. I världspolitiska sammanhang måste man iakttaga största diskretion.

    Vad jag däremot inte kan förstå är varför du ens nämnde, att du har påverkat Michail Gorbatjov till att vidtaga visa åtgärder och avstå från andra är minst sagt gåtfullt.Sådan information går man ju normalt inte ut med, när man jobbar med världpolitiska frågor som har bäring för jordens geopolitiska framtid.

    Så frågan är: Varför har du över huvud taget berättat om dina kontakter med Gorbatjov och George W. Bush? Är det Kamjal som har bett dig göra det?

    Hur rimmar i så fall det med det inom New Age så vanliga UFO Disclosure-tänket? Det bygger ju på att utomjordingarna hittills inte har ansett tiden vara mogen att visa sig för andra än de redan troende (läs: invigda). Men tids nog ska de visa sig för alla, inte bara de troende, och berätta om sina planer.

    Alltså: Eftersom UFO Disclosure inte har inträffat ännu, känns det på något vis fel, att du har gått ut och berättat om dina ingripanden i världspolitiken, kajmal.

    Vore jag Kamjal, skulle jag skälla ut dig ordentligt för att du inte kunnat hålla tyst om dina arbetsuppgifter. Jag förutsätter förstås då, att Kamjal INTE har sagt åt dig att berätta några detaljer. Ty varför skulle hon vilja be dig berätta om sådant INNAN UFO Disclosure har inträffat? Eller?

Kommentera

