abduction gnisstrande genomskinnligt klot

                       det hände en sak för ett par år sedan en real fysiskt händelse..har länge undrat vad för klot jag såg,  ……………………………..                                                                                ́ Jag sitter i kökssoffan och röker, då säger en röst från hallen ­ Don t look” . Jag tittar ner mot golvet och ser ett litet klot komma inrullande och stannar mitt på golvet. Det har olika fält i någon sorts ljusgrå nyans, resten är genomskinligt, storlek ungefär 15 cm i diameter. Jag tittar upp på min kakadua och ser att den tittar stint på köksgolvet. Jag vaknade nästa morgon i min säng och vet inte alls vad som hände…………………………………………………när jag ser på kakaduan försvinner minnet och jag vaknar cirka 10 timmar senare i min säng…..det jag inte skrivit tidigare, är detta att det gnistrade av nåt genomskinligt, som det var nåt i klotet. jag utgår själv från att jag blev undersökt, eller ombordtagen under medvetenlösheten

Kommentera

