undervattenaliens

Undervattenvarelser……….som jag skrivit tidigare, så har palien en grey, sagt att de är här för
att vi två raser på jorden ska samsas om planeten.de undervattensvarelserna är oroliga för
miljöförstöringen på planeten och haven. Och säger att som sista utväg måste människan försvinna
från jorden………har haft kontakt med havsvarelerna, de landade i haven för 500 000 år
sedan…………och kan ta sej uppöver alla vattendrag på jorden
men det finns senare tillkomna aliens som har sin hemvist i haven, och det är lite strider mellan de
ursprungliga och de senare tillkomna aliens……..de ursprungligas skepp ser ut som pyramider, har i
en dröm sett en pyramid komma upp ur havet, med vatten brusande efter sidorna……de senare
tillkomna aliens har de tradionela ufos tror jag. Och har baser i bland annat oceannien.
Sen finns det det de kvarvarande fysiska atlantisarna,som har få ufos. Och vill hindra vi mäniskor
att ha kontakt med utomjordingar.
.lysande hjul…det finns många gamla observationer av rullande lysande hjul i haven………det är de
första aliens, som landade för en halv miljon år sedan, som har dessa och de samlar in energi åt
dessa när de rullar på vågorna ………..de semjases befolkning har jag inte sett……..om det inte var
en sån som jag såg på gården, och brukar beskriva som en astralkropp…………..en varelse i
mäniskostorlek, men genomskinnlig,,som ett värmedaller över en varm väg……..jag ombads dricka
upp det jag såg…….av en röst, som var palien……..om den genomskinnliga var en
undervattensvarelse har jag inte fått klarhet i ännu.

6 thoughts on “undervattenaliens

  1. Kupoler? Varför har man aldrig hittat några kupoler under årens lopp? Varför är utomjordingarna synliga (i bästa fall) bara när de rör sig ovanför vattenytan, aldrig under densamma?

    Varför ser dessa aliens inte till att vara osynliga för oss människor, radar etc ÄVEN ovanför havsytan?

Kommentera

