ringde upp george w bush

först ett citat från min bok;        jag är nog inte sjuklig som jag blivit stämplad för och vilket jag själv är väldigt medveten om. Utan jag haft och fått en del övernaturliga egenskaper. Jag är mycket väl medveten om hur andra människor reagerar, tycker och tänker. Jag lämnar bara ett exempel: Mr George Bush var i en valdebatt mot en konkurerande politiker inför sin sista presidentsperiod. Han går fram till talarstolen och säger: – It is a guy. Jag använder Palien då och han får inte prata om detta och säger då: – Never mind, och går sakta tillbaka till sitt podium. Detta skriver jag bara för framtida historia. Första gången jag var säker på min förmåga, fastän den hade funnits sen jag var liten, var när Shahen av Iran dog. Då var jag säker och visste vad jag kunde.

skulle ringa george w buch när han var vid makten, ringde upp utlandsamtal. de sa nej de går inte. men jag stod på mej. så blev jag kopplad framåt eftersom jag kom till en ny växel. jag hävdade kraft fullt varje gång ”koppla mej vidare” så efter lång tid och många samtal kom jag i alla fall fram till något. en mansröst svarade. ”buch ho is it” vem de var vet jag inte. det pratade flera mansröster bredvid……då gav jalg upp och lade på luren……….det samtalet kostade 600 spänn

något år senare hade jag husrannsakan oss mej.  det var tre polisbilar på gården, men bara två lokala poliser kom in.   ett tag tidigare hade en person som är hårt kriminellt belastat, sovit en natt på övervåningen.   därav husrannsakan de gick igenom hemmet, så skulle de beslagta datorerna, eftersom de stod på övervåningen, och han kunde ha använt dom.  men så efter långa överlägningar på gården med de andra poliserna. så kom de in de lokala som jag kände, och sa att de hade övertalat de andra, att jag skulle få behålla datorerna, men de skulle gå igenom paperena bred vid datorn.  vi går upp och jag sätter mej i stolen. de letar i papperen en stund. så hålller den ena upp en papperslapp mot mej, och säger med barsk röst.  ”vad är det här då”  han håller upp en lapp, där står det  white house och så ett telefonnummer.  jo jag svarar jag jag brukar ringa olika ställen.   jaha säger han å så skrattar han. nåväl de hittar de inget mera. och åker iväg och jag fick behålla datorerna.

de bekante kriminelle bodde ett tag i ett torp ovanför mej ett tag, då var det ett flertal bilar här från säpo som bevakade honom

min och några andra personers telefoner, var avlyssnade under den tiden.

3 thoughts on “ringde upp george w bush

  1. i det citat från boken , var för övrigt bush motståndare jhon kerry. nuvarande utrikesminiser.har en del kontakt med han , men jobbar på en bättre.

  2. Menar du att du styr vad John Kerry ska säga om världsläget och dylikt?

    Hur pass djupt styr du honom? Påverkar du också vad han ska säga till sin fru och sina barn eller till butikskassörskan i de butiker där han ibland handlar?

    Hur kan du koppla upp dig gentemot honom? Hur kan du vara säker på att du kopplar upp dig mot rätt person?

    • känner bara av honom än så länge, men företrädaren hillary clinton har jag haft kontakt med i en 20 år…hon har varit som en fysisk kamjal. det är hillary som påverkat i bakgrunden i både bill clintons george bush och obamas tid vid makten

Kommentera

