säpo

sveriges  hemliga polis, eller säpo som de kallas.  hade besök av en svart omärkt helikopter för ett antal år sedan.  skickade email till säpo om händelsen, och ifrågasatte om dess identifiering.  grunden till emailet , var att jag något år tidigare . ringde upp säpo, och ställde en fråga till dem . om de hade nån remove mind avdelning oss sej. killen som svarade. sade att de hade de inte. några veckor senare togs telefon-kontakten på deras hemsida bort. och de kunde bara kontaktas brev ledes…grunden till att jag ringde upp dem och frågade. var att jag är involverad mycket i remote wieving. genom mental-telepatisk kontakt med världens politiska ledare. och ville erbjuda min hjälp.  kvällen innan anna lindh mördades. ringde en kamrat och jag upp säpo.vi kom bara till växeln och fick inte prata med nån. jag försökte mentalt påverka med sveriges utrikesminister anna lindh, för att vi skulle få prata med en viss person..jag fick en kraftig ”kudde” under näsan och strök bort detta med handen. vi blev inte kopplade vidare. så vi avslutade samtalet…….hade haft mental kontakt med anna lindh, ända sedan hennes tid so ssu-ordförande.  nu kan jag inte påvisa nåt annat än ett telefon samtal, och att jag använde anna för att komma i kontakt med en person på säpo.      men nu är det helt enkelt så , att när man strycker bort nåt under näsan. tar man kontroll över någons mind.   känsliga personer kan känna av vissa mentala vindar i världen, och påverkas av dessa.  kvällen olof palme mördades var jag med om en viss sak som jag inte kan föra vidare.  det allmänna kollektiva medvetandet är känslig för yttringar, när någon med ett högre medvetande använder detta.

2 thoughts on “säpo

    • hej har inte fått några indikationer på inlägg…….när det sticker i näsan lite eller kraftigt som jag kallar en kudde.så är det den andliga delen av människan som ligger under

Kommentera

