bergkristall

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bergkristall

http://paranormal.se/topic/bergkristall.html

ett stenblock jag har på 12 kg med hundratals bergkristalBildler på. på undersidan är det certiner, och en liten bit guld på ena kanten…..min far tog rätt på den för länge sedan, när han var bergsprängare. har den på övervåningen. bar ner den och satte den bredvid sängen för en del år sedan, för att känna av dess energier.  såg i en vision hur kamjal, min guid.   lyfte upp den och bar upp den på övervåningen igen.  hon brukar hålla till på övervåningen…tänkte då att, bäst att bära upp den igen så morron efteråt bar jag upp den , och den har stått där sedan dess.

2 thoughts on “bergkristall

  1. Om nu Kamjal bar upp stenen till övervåningen, varför var den då kvar på bottenvåningen, intill din säng?

    Varför vill Kamjal mest hålla till på övervåningen? Hur vet du då, att det är just hon som rör sig däruppe? Det kan ju lika gärna vara ett spöke eller ett troll? Eller?

    • eftersom det var en visjon . ville nog kamjal visa , att jag skulle bära upp den. hon hörs oftast från övervåningen, och jag känner igen hennes röst.

Kommentera

