den nya jorden

hade en vision för ett par år sedan, som faktiskt stämmer med vissa s.k. kannaliseringar, jag såg hur djur och människor for genom universium till en motpol till jorden, och detta var återkommande vissa tids intervaller, det är två jordar på var sin sida universium . och djur och människor byter jord , jag såg som en bredd stråle där vi färdades från den ena jorden till den andra genom rymden. där människor kor hästar m.m färdades/förflyttades……om man läser boken omsluten av ljuset. av betty. j eadie. beskrivs nåt liknade……………………….så här skriver jag själv i min egen bok. citat:……………En drömmande tillvaro Drogismen Kamjal och jag står vid jordens motpol, på andra sidan

Universum, och tittar på den lysande porten till Drogismen. Runt omkring oss står det palmer,

framför palmerna ser vi en stor sköldpadda med en stor spindel stående på skalet.

2 thoughts on “den nya jorden

  1. Hur vill du förklara att det finns en fysisk (?) port till Drogismen? Vad gör palmerna där? Vem har planterat dem där? Vad symboliserar sköldpaddan med sin spindel på skalet? Har du några funderingar? Eller allt ska vara en gissningslek, där ingen vet rätt svar? I så fall: Vad är poängen med att det ska vara enbart en gissningslek?

Kommentera

