mina vänners observationer

ska skriva om en sak som en bekant berättade för ett par år sedan, han är skogsarbetare och var ute och körde på väg hem från jobbet , här uppe på berget det hade blivit mörkt, när han kommer till en sidoväg till skogsbilvägen, ser han ett starkt lyse nedåt vägen som av en lastbil, men det var fyra ­ fem cm nysnö på vägen och inga spår på vägen, så han blir nyfiken och kör ner efter vägen,, men när han kommer ner dit så är det mörkt, och inga spår finns i snön……………………………….för ett femton tal år sedan fick jag höra en berättelse om en gammal dam som såg någonting hänga över sin sons sportstuga med rött sken under sig, jag tyckte det var intressant och ringde då till ufo sverige, det var clas swan jag pradade med, men när jag kom fram vågade jag inte berätta någonting, nu för tre år sedan hände en sak vid samma gård, de sitter i köket, när de får se et ljussken på gården, de tror det kommer in en bil eller nåt på gården, till slut går de ut för att se efter vad det är, det är en ljuskäggla på gården typ av en ficklampa, eller en strålkastare från en helikpter, men det är alldeles tyst och sen rör sej ljuskägglan uppöver mot berget, fortfarande alldeles ljudlöst

Kommentera

