svarta helikoptrar

har läst swans bok det okända om helikoptrar svarta…………detta hände för två sommrar sedan……………………………………………………… för två år sedan ,var det en stor svartgammaldags helikopter vid mitt hus den var svart och utan betecknigar , det hördes som den landade bakom ladugården, men jag ville inte gå ut och kolla, i varje fall tystnade den abrupt , och hördes inte mera, den for omkring här någon vecka, det var  olustigt när den var här,många som hörde den, men inga flera såg den, en kompis som är bekant med helikoptrar, sa att den liknade en kanadensisk 50-tals helikopter, när jag ritade upp den för honom, det var olustigt när den var här stod stilla ca 75 meter från huset, och jag fick onda aningar

9 thoughts on “svarta helikoptrar

    • det kändes olustigt när de stod stilla länge bredvidd huset…..närmast för att jag läst en del om svarta helikoptrar………så att den verkade så gammal en stor helikopter den var utan beteckningar, vilket de ska ha enligt lag.det var skumt helt enkelt

  1. Skriva? Säpo vill väl få vetskap om sådana här incidenter ögonblickligen. Och i första hand borde du väl ha kontaktat rent militära myndigheter. Hur resonerar du när du inte slår larm direkt? Och när du väl slår larm, gör det till, delvis, fel myndighet, alltså säpo?

    Om jag har förstått saken rätt, inträffar det ju väldigt ofta kränkningar i luftrummet just där du bor. Det borde ju vara en idealisk plats att genomföra undersökningar i, kan man tycka. Men intresset verkar vara iskallt.

    Förklaringen kan vara att mycket – kanske det mesta – av det som du upplever och är med om har de kännetecken som typiska hallucinationer brukar ha. Så vad du behöver fokusera på är att försöka bevisa att det INTE är frågan om hallucinationer.

    Just därför vore det ju bra om du gick till botten med ditt implantatbevis. OM det verkligen visade sig, att du bär på ett utomjordiskt implantat, skulle din trovärdighet i ett nafs gå från usel till mycket hög. Ändå avstår du från att vidtaga denna trovärdighetsökande åtgärd. Det tycker jag är konstigt. Så himla dyrt kan det väl inte vara att få implantatet bekräftat – ifall det nu finns där, alltså?

    • slå larm? bortsett från helikoptern, så är det vänner. har lämnat in en direkt rapport till ufo-sverige, det är bloggen ufo-demostration. med exacta uppgifter. lämnade in den dagen efter . som näms i bloggen så var ingen luftaktivitet här då enligt fältundersökaren från ufo-sverige……när det gäller implantatet, så är det med 100% säkerhet att något finns där. om jag fingrar mycket på det, så känner jag en kant på det utanför skinnet med naglarna. hur jag ska bete mej med det vet jag inte. vill inte gå till en vanlig läkare. väntar på uppslag, med vem jag ska vända mej till. tills dess sitter det kvar.

  2. Jo, det är klart att du har någonting där bak örat innanför skinnet. Men frågan är om det är just ett utomjordiskt implantat. På din knapphändiga beskrivning låter det mer som om det handlar om antingen processus mastoideus eller ett corpus liberum, dvs en s k fri kropp (vilket brukar innebära att du kanske under uppväxten eller så fått ett slag bak örat, så att en del av tinningbenets ytterkant slagits av och blivit en fri kropp, dvs benfragment.

    Jag har själv ett litet benfragment i min ena handled – ett minne av en cykelolycka jag var inblandad i för många år sedan. Har sett mitt corpus liberum på röntgenbilder. Det avslagna benfragmentet är mindre än en ärta i storlek. Men inte tror jag att det i själva verket är ett implantat jag har i min ena handled.

    Det är alltså just den koppling du gör till att vad du känner bak örat måste vara ett implantat. Varför och hur kan du utesluta alla andra tänkbara förklaringar? Vad får dig att bli så övertygad om att det är ett implantat?

    Ja, vad UFO-Sverige kan göra är väl att kolla upp, om det har förekommit någon känd luftaktivitet just vid det aktuella klockslaget för din observation. Men en sådan upplysning säger ju inte vad det kan ha varit som du såg. Dvs vad UFO-Sverige kan göra är att säga vad det INTE kan ha varit. I detta fall alltså inget ”schemalagt” flygande föremål. Men som sagt: En sådan upplysning säger ju inte ett skit om vad det i stället kan ha varit. En möjlighet är att det handlar om en hallucination från din sida. Den möjligheten kan absolut inte uteslutas, särskilt inte med tanke på att du är diagnostiserad med en sjukdom som yttrar sig just som ökad hallucinationsbenägenhet.

    Vad får dig att alltid, utan undantag, att utgå ifrån att dina upplevelser INTE kan vara hallucinationer. Vi alla hallucinerar ju, från och till; jfr begrepp som ”att feberyra”. Om nu ALLA – och jag menar just ALLA – kan hallucinera ibland, varför skulle då just du, särskilt med tanke på din diagnos, inte också kunna hallucinera? Varför skulle just du vara ett undantag?

  3. jag skiljer utan problem, på andliga och fysiska händelser. när det gäller implantatet . så har jag skrivit många gånger dess form under skinnet…….6 mm lång 1mm tjock……….har berättat i boken om när det sattes in…………om man nu går till jhon e macks bok nu igen….så är det typiska en stav vid vänstra örat under skallbasen

  4. Om du nu kan trycka fram implantatet som du beskriver, varför inte öppna huden och plocka ut objektet? Pressar du mot huden inifrån/underifrån, så borde det väl gå hål på huden och du skulle med en pincett eller dylikt kunna plocka ut implantatet. Antingen själv eller med en väns hjälp. Smärtan för att göra detta är överkomlig, ifall implantatet inte är större än 6X1 mm. Det kan väl närmast jämföras med att klämma på en finne för att pressa ut varet från en sådan böld.

    Och än en gång: Vad menar du med ANDLIG upplevelse/händelse? Måste inte även andliga upplevelser vara fysiska? Typ att Jesus ska komma ridande i spetsen för sitt änglakavalleri bland/på molnen uppe i skyn. Jag menar att den andliga upplevelsen MÅSTE innebära att Jesus faktiskt kommer ridande på en häst. Även om det är en andlig upplevelse. Annars kan ju en andlig upplevelse tolkas lite som man vill oavsett dess detaljrikedom. Annars är ju den andliga upplevelsen mest att likna vid en dröm. Dvs man drömmer att Jesus vid sin återkomst till jorden rider på en vit häst och har massor av änglar bakom sig, också de sittande/ridande på hästar.

    Och det man drömmer är INTE verkligt.

    • mina drömmar kan jag använda och påverka andra mäniskor med i dagliga livet. hjärnan är fantastiskt. det kollektiva medvetandet kan man bolla hur man vill med! det vill säga om jag tänker på en händelse eller figur från en dröm , kan jag få folk att reagera på det. nu är ju bara jag som ser och märker det. så de går väl aldrig bevisa. men så är det att leva med en övermedvetenhet mot det kollektiva medvetandet……..jag rekomenderar dej bbnews att läsa jhon e macks bok. ”bortförd” han var psykologi professor vid harvard.

Kommentera

