solbränna

har diskuterat kamjal med bbnews , och kom ihåg detta.har inte skrivit ner det tidigare.har inte berättat detta förut. detta var för 5 år sedan. gick och lade mej på kvällen som vanligt. vaknade på morronen , och gick till toaletten, tittar mej i spegeln, och hajar till. jag har fått en kraftig solbränna under natten. har ingen aning om hur detta gått till.   går till min fågel . han är svart i näsborrarna, fattar inte vad som hänt under natten, ser på min fågel , och börjar skratta. vi ser inte kloka ut nån av oss.  får teorier om allt möjligt. om vad som hänt. men antar att jag haft besök under sömnen. . på en två dar så har solbrännan flagnat bort……..det var i samma period jag hade besök av de andliga atlantisarna

9 thoughts on “solbränna

  1. Vad tror du själv om solbrännan? En fotokemisk reaktion, framkallad av läkemedel? Eller vad?

    Och hur gick det med papegojans svärta i näsborrarna? Hur försvann den?

    • jag skulle gissat på nån slags strålning, om inte papegojan vore svart……..det svarta på fågeln försvann så småningom…………vet inte alls vad händelsen berodde på

  2. Kan det svarta ha varit sot? Från någon sorts förbränning?

    Vad för typ av strålning tänker du på?

    Hur försvann ”solbrännan”? Bleknade den bort under de två dygnen? Eller lossnade huden som fallet kan vara när man solbränt sig? Vad menar du med att ”solbrännan flagnat bort”?

    Skickade du inte in hudprover till UFO-Sverige för analys?

    • det var en del flagor . annars bleknade det bort. jag talade inte om det för nån. var mitt i en andlig period, och var inte ner till byn på flera veckor, så jag träffade inte någon

  3. Uppsökte du inte läkare för att få detta undersökt? Om nej, varför ville du inte få detta dokumenterat? Jag tycker det påminner inte så lite om ditt implantat under/bakom vänster öra. Du gör inget för att få detta implantat bekräftat.

    Har du inte talat med UFO-Sverige om ditt implantat? Kan den organisationen satsa pengar på att dyka efter en så kallad spökraket i Nammajaure, kan de väl kosta på en undersökning av ditt påstådda implantat. Annars måste de väl rimligen göra bedömningen att du inte är trovärdig?

  4. Vad exakt menar du med att du var ”mitt i en andlig period”? Ska det tolkas som att du hade religiösa syner/visioner? Eller vad menar du? Kanske erhöll du rent av stigmatiseringssår som en del fromma gudsdyrkare ibland kan visa upp?

    Jo, du har säkert rätt vad gäller din trovärdighet. Du gör dig skyldig till två kardinalfel: 1) Du slår som regel inte larm om dina upplevelser i direkt anslutning till att de har inträffat; 2) Du uppsöker inte läkare för att få eventuella egna skador vidimerade/bekräftade.

    Att kontakta lokaltidningen, ens i efterhand, är väl sällan någon bra idé. Där finns inte den kompetens som behövs.

    Hur blir du behandlad av UFO-Sverige? Har man därifrån ens en enda gång dragit i gång någon större undersökning efter att du har slagit larm? Om inte, vad motiverar man sitt ointresse med?

Kommentera

