M.I.B. men in black

m.i.b eller männen i svart som de populärt kallas.( har själv kört på en svart skepnad med min bil)
det finns historier flera hundra år bakåt i tiden om svarta gestalter. modernare historier berättar om
besök av mörkklädda män i svarta bilar. när någon har gjort en ufo- observation……..jag tror och har
fått veta att det finns varelser på havsbottnarna i baser, som vi människor vet lite om, därav rykten
om atlantis, helt enkelt små , samhällen runtom på havsbottnarna. ett ligger i söderhavet, och kallas
oceanien. de har tillgång till rymdskepp. som kan vara en del av dem som observerats.
kontaktpersonen ante jonssons möten med främande varelser , har oftast skett vid vattendrag. en
gång träffade han några som kom färdanes i en slags ubåt. men var ovanpå havsytan…..det kan vara
dessa jordbaserade baser/varelser som kallas men in black och gör hembesök oss observatörerna,
för att få dem att tiga om sina iaktagelser……..det finns observationer säkert av skepp utifrån. men
de jord baserade håller sina hemliga och tysnar ner vittnen av deras skepp

2 thoughts on “M.I.B. men in black

  1. Andas sådana här M.I.B. med lungor? I så fall behöver de väl speciell andningsutrustning och tryckutjämningsdräkter när de ska lämna sina baser under vattenytan? Eller menar du att den dödliga dykarsjukan inte gäller dem? Eller, kanske, att de förflyttar sig med hjälp av speciella undervattensfarkoster, som kan hålla lufttrycket inuti farkosten konstant. Fast i så fall undrar jag: Finns det något enda konkret fynd av sådana här tryckutjämningsfarkoster inrapporterat?

    • jag vet lika lite om M.I.B som alla andra. däremot vet jag att det finns varelser i haven min teori är att dessa män i svart härstammar från dessa……som jag skrev så mötte svenske kontaktmannen ante jonnson varelser som färdades med en ubåtsliknande farkost

Kommentera

