kontraktet

de första främmande väsen jag fick kontakt med var de grå , humanoiderna.de var oss mej några
år.jag frågade många gånger palien, en hummonoid dam , om hon inte kunde ordna mej sällskap.
Kvinnligt, en robot ,android eftersom jag var blyg för tjejer. till slut, dök en blond tjej upp .
kamjal. Hon var oss mej nere i byn några år.humonoiderna dök upp mer och mer sällan. Så fick jag
ett kontrakt.kamjal. Hon var oss mej i sex år i min nuvarande bostad….en gång sa hon ”ja är ditt
kontrakt” vem hon var fick jag aldrig riktigt koll på. Enligt hon själv var hon från framtiden. Från
en stad som hette kamjal. Därav mitt namn på henne. Hon berättade att de levde på luft där. 50 000
år in i framtiden. Om hon var en android , vet jag inte riktigt. själv sa hon att hon var en ande.

2 thoughts on “kontraktet

  1. Ett kontrakt brukar innehålla en rad villkor. Vet du något om vilka villkor som ingår i just detta kontrakt? Om du inte vet det, varför har du inte krävt att få veta? Om du är en av parterna i ett kontrakt, hör det väl till, att du ska få veta vad kontraktet innehåller – eller hur?

Kommentera

